PENGUMUMAN


PELUANG NIAGA

PELUANG NIAGA

Thursday, June 20, 2013

TERBARU - Tomatox Magic White Massage Pack


Tomatox Magic White Massage Pack

*Tomato extract/solution antioxidant, detox properties to the clear skin
*Lemon extract accelerating collagen synthesis, whitening, antioxidant, astringent 
*Baicha extract Less irritation to skin, whitening property

*Houstonia extract It is known as a mysterious herb with 10 kinds of properties of antiinflammatory, antioxidant, antiallergenic, whitening, activating term over to provide clear skin tone. Tomato solution delivers instant brightening, massaging and skin clearing mask effect. Multi functional massage pack.

[How To Use]
After cleansing, apply on towel-dried face and gently massage for about 1~2min. After massaging, leave it on your face for 5~10min. Rinse out with lukewarm water and pat with towel. 2~3times use per week or use everyday as needed.


HARGA
RM40.00 (TERMASUK POS SM) 
RM45.00 (TERMASUK POS SS)

Tuesday, June 11, 2013

BEDAK TANAKA




Bedak Sejuk Tanaka Tate By Nora Danish
HARGA YANG SANGAT BERBALOI . KESAN YANG SANGAT MANTAP

Bedak Tate by D.E.A (Danish Emphire Association) diperbuat daripada kayu tanaka yg sangat berkesan untuk:

- Kecutkan jerawat
- Haluskan kulit
- Cerahkan kulit
- Hilangkan jeragat
- Lembutkan kulit
- Menyejukkan dan mengurangkan minyak di kulit muka
- Pelindung cahaya matahari
- Selesaikan masalah kulit bukan sahaja di muka tapi boleh digunakan satu badan
- Boleh dijadikan sebagai bedak sejuk dan foundation

Bedak ni bau lemon..sejuk je rase bile pakai..kalo cuci muka rase licin je pastu..daki2 pun blh tanggal time kita gosok nk cuci muka..mmg best!! Boleh pakai waktu siang sebagai foundation atau waktu malam sebagai bedak sejuk.

Boleh digunakan untuk semua jenis kulit berjerawat, sensitif, normal dan sebagainya. Sesuai untuk lelaki dan wanita...dewasa dan kanak-kanak.

Produk semulajadi yang terbaik di pasaran

FAST SELLING PRODUCT..!!! Cepat order sekaranggg!!!

Boleh pakai waktu siang sebagai foundation atau waktu malam sebagai bedak sejuk. Boleh digunakan untuk semua jenis kulit berjerawat, sensitif, normal dan sebagainya. Sesuai untuk lelaki dan wanita...dewasa dan kanak-kanak.

AVAILABLE : 4 COLOUR khasiat yang sama, bau yang berbeza

pink - bau rose
hijau - bau lemon
cream - bau original tanaka
putih - bau jasmine

Tanaka Powder adalah berasal dari pokok tanaka yg digunakan oleh orang - orang Myanmar sebagai penjagaan wajah dan badan mereka dari jerawat, jeragat dan sinaran matahari. Di Malaysia, TANAKA tidak begitu meluas penggunaan nya namun antara produk yang berasaskan tanaka adalah Bio Essence.

Cara Guna:
========
Untuk jadikan sebagai foundation cuma sapukan bedak tate rata2 ke muka guna tangan atau span muka. Untuk jadikan sebagai bedak sejuk cuma basahkan tangan atau campurkan bedak tate dgn ari dan sapu kan ke muka.
Lps 30 min boleh cuci atau nk pakai sepanjang mlm pun blh...blh cakap2 time sapu..muka x kedut mcm pakai masker..


HARGA

UNTUK 110G
RM30/1 PCS SM   (TERMASUK POS) 
RM40/1 PCS SS   (TERMASUK POS)

UNTUK 40G
RM20/1 PCS SM   (TERMASUK POS)  /  RM36/2 PCS SM   (TERMASUK POS)
RM26/1 PCS SS   (TERMASUK POS)


MACAM MANA NAK ODER
Untuk pesanan anda boleh terus 'sms' saya 012-5310782. Selepas anda membuat pesanan dan bayaran, saya akan semak pesanan dan bayaran anda, saya akan 'sms' konpom kepada anda, terus sy packingkan dan hantar kepada anda. Mudahkan???

Penghantaran barangan dalam 1-3hari waktu bekerja.

Terima Kasih.

Wednesday, June 5, 2013

JAMU SERI DEWI MALAM - JSDM

 
 ITEM: VAGINA TIGHTENING GEL RM56(15ml)
Ada masaalah berikut??
-Vagina kering 
-Sakit dan pedih ketika bersama 
-Tiada nafsu
-Mengambil masa yang lama utk terangsang
-Tidak rasa apa2 ketika bersama
-Kering tapi banyak keputihan melampau
-Bau vagina yang kurang enak 
-Gatal2  

Ramuan Herba seperti:
-manjakani 
-pueraria mirifica
-aloe vera  
-dan lain2 herba mengandungi elemen2 yg boleh mengetatkan kulit.

✿✿ MASKER INTIM ✿✿
Serbuk ajaib ini dapat mengembalikan keperawanan anda dalam sekelip mata sahaja.

---------------------
MASKER INTIM
--------------------
✔ Merawat masalah kegatalan di miss V
✔ Menegangkan dan merapatkan bibir faraj yg menggeleber
✔ Menggebukan pipi vagina
✔ Menutup lubang vagina yang menganga
✔Memberi keselesaan pada mereka yang kerap berpeluh/lebihan lendir
✔ Mengembalikan warna asal miss v..pinkish
--------------------------
CARA PENGGUNAAN
--------------------------
1- Dapatkan masker intim SERI DEWI MALAM
2- Tuangkan ke tapak tangan dan calitkan masker dgn jari
3- Pastikan masker intim melekat di jari anda ...
4- Sapukan di seluruh permukaan vagina keseluruhannya serta di permukaan lubang vagina
(lembapkan kawasan yg hendak dibedakkan supaya mudah melekat)
---------------------------------------
KESAN SERTA MERTA 1/2 JAM
---------------------------------------
• Lubang vagina menjadi tertutup dan rapat
• Rasa kering dan selesa
• Rasa gatal - gatal hilang serta merta
---------------------------------------
KESAN JANGKA MASA PANJANG
----------------------------------------
✔ Jika diskrub perlahan2 ketika mencuci, daki2 akan keluar.
✔ Faraj akan kembali cerah kemerah2an (pinkish)
✔ Tegang
✔ Bibir faraj yang menggeleber akibat bersalin akan merapat kembali
✔ Organ seksual lebih sensitif dan akan menjadi aktif.
✔ Pipi faraj membukit, gebu dan tegang
✔ Sesuai digunakan selalu sebagai bedak penjagaan di permukaaan faraj supaya sentiasa awet muda dan nampak dara.
**SESUAI DIGUNAKAN OLEH SEMUA ORANG (DEWASA/KANAK2/PEREMPUAN/LELAKI)

Harga ☛ RM30     + postage RM6 (SM)    + postage RM9 (SS)




✿✿ BRESTO SERUM WITH AROMATHERAPY ✿✿

BRESTO SERUM WITH AROMATHERAPY adalah kombinasi herba dengan minyak aroma terapi. Ia adalah serum herba yang unik diformulasi khas untuk pembesaran payudara. ...Ia memberi nutrisi kepada tisu-tisu dalaman dan keseluruhan permukaan payudara untuk menjadikan lebih pejal, kencang, muda dan anjal. Serum ini mengelakkan payudara daripada mengendur dan menggelaber. Ia mengembalikan payudara kepada bentuk yang asal. Dengan pengunaan yang konsisten dan berdisiplin selama 1 hingga 3 bulan, payudara anda akan menjadi lebih montok, anjal, pejal serta menaik secara semulajadi.
------------------------------------------
KEISTIMEWAAN BRESTO SERUM
------------------------------------------
✔ Menambah saiz, menganjal, memontok, memejal serta mengencangkan payudara
✔ Membentuk dan memperbaiki tisu-tisu payudara terutamanya utk ibu yang menyusu badan
✔ Menseimbangkan hormon wanita
✔ Stimulasi pertumbuhan sel-sel baru
✔ Menambahkan kelancaran darah di kapilari payudara
✔ Memperbaiki peredaran kelenjar mamary (kelenjar susu)
✔ Rawatan payudara yang amat selamat dan mencegah penyakit kanser


Harga  RM65 (20ML) + postage RM6 (SM) + postage RM9 (SS) 



✿✿ JAMU DEWI DARA ✿✿
------------------------------------
KHASIAT JAMU DEWI DARA
------------------------------------
✔ Mengecutkan rahim.
✔ Mengecut faraj secara perlahan-lahan dari masa ke semasa.
✔ Memanaskan rahim. Darah-darah atau lendir-lendir beku akan mencair dan akan menitis dari mulut rahim jatuh kedalam faraj.
✔ Memanaskan urat2 yg sejuk dan ngilu,
✔ Penggunaan yang berterusan membuatkan rahim menjadi sihat.
✔ Memberikan tenaga.
✔ Merawat masalah keputihan.
✔ Memecahkan angin dalam badan.
✔ Merawat sengugut.
✔ Melancarkan peredaran darah.
✔ Membuang toksik dalam badan dgn memudahkan membuang air besar.
✔ Membantu menaikkan nafsu berahi.
✔ Mampu merawat cyst atau fibroid (boleh mengecutkan fibroid)

----------------------------
CARA PENGGUNAAN
----------------------------
☛ 2 biji sehari selepas makan
☛ 1 biji sehari (botol kedua dan seterusnya)

✔ Berhenti makan ketika haid jika rahim sudah sihat dan faraj telah bersih.
✔ Makan jamu ketika haid bagi mereka yang mengalami senggugut (darah beku).
✔ Makan jamu ketika haid bagi mereka yang tidak normal pusingan haid.
✔ Makan jamu ketika haid bagi mereka yang selalu tidak datang bulan.

★ Remaja selepas baligh, contoh anak dara umur 13 yg dah period boleh makan sebiji saja selepas breakfast. Selain merawat senggugut, lancarkan haid, rawat keputihan, ia juga membantu remaja menghilangkan bau badan. Waktu remaja hormon mereka aktif dan remaja juga aktif bergerak dan berpeluh.
---------------------------------------------------
TINDAK BALAS SELEPAS PENGGUNAAN
---------------------------------------------------
1- Dalam tempoh lebih dari 2 hari faraj akan terasa becak.
2- Lendir akan mula keluar berselirat. Bergantung pada situasi pengguna dari warna pekat keperangan, perang tua, bercampur darah, kehijauan, kekuningan, keputihan sehingga lendir tiada warna dan air yang tiada warna.
3- Terasa denyutan pada ari-ari atau di dalam rahim
4- Terasa denyutan pada faraj.
5- Terasa hangat dalam faraj.
6- Dinding kanan dan kiri faraj bertembung secara perlahan-lahan dari masa ke semasa.
7- Seluar dalam basah akibat air bukan dari air kencing.
8- Seluar dalam berwarna kuning atau hijau.
9- Bila penggunaan berterusan semua kesan-kesan di atas hilang.
10- Payudara tegang dan pejal.
11- Punggung tegang dan pejal.
12- Jika rahim kembang akan terasa denyutan untuk mengecut dan makin hari makin terasa seketul keras di bahagian ari- ari.
* urutkan perlahan2 naikkan ke pusat time by time ( boleh tahu kedudukan peranakan di mana)
-----------------------------------
KESAN PENGGUNAAN JDD
-----------------------------------
✔ Faraj rapat tanpa lendir.
✔ Faraj menjadi hangat
✔ Payudara berdenyut – denyut
✔ Punggung berdenyut - denyut

------------------------------------
KESAN KEPADA PASANGAN
------------------------------------
★ Terasa sempit, lembab dan hangat dalam faraj
★ Memerlukan foreplay yang panjang untuk menghasilkan air mazi atau pelincir semulajadi.
★ Mengalami kegelian zakar maksima diseluruh bahagian.
----------------------------------------
KENAPA WAJIB MEMILIKI JDD?
-----------------------------------------
✿ Wanita yang menggunakan ini akan menjimatkan tenaga untuk kemutan.
✿ Payudara yang kendur akan tegang dan montok
✿ Punggung Menggeleber dan jatuh akan tegang dan naik.
✿ Faraj yang bersih dan sehat
✿ Rahim yang subur.
-------------------------------------------------------
SIAPA YANG SESUAI MENGGUNAKAN JDD?
--------------------------------------------------------
1- Wanita yang muda atau tua
2- Wanita yang faraj ternganga berlendir dan berair
3- Wanita yang mengalami keputihan
4- Wanita yang kerap jimak dan suami melepaskan air mani dalam faraj dengan kerap
5- Wanita selepas bersalin
6- Wanita yang mengalami gatal – gatal dalam faraj
7- Wanita faraj berbau
8- Wanita yang kerap minum air batu
9- Wanita yang belum berkahwin
10- Wanita yang datang bulan tidak teratur
11- Wanita yang kuat berkerja
12- Wanita yang rasa becak atau basah dalam faraj
13- Wanita yang pusingan haid tidak normal
14- Wanita yang tidak mengandung tapi tidak datang bulan.
15- Wanita yang payudara kendur
16- Wanita yang punggung jatuh
-------------------------------------
DILARANG KERAS KEPADA :
--------------------------------------
1- Wanita yang minum arak
2- Wanita mengandung
3- Wanita terus mengamalkan minum air batu

Harga ☛ RM48 (50 kapsul)  + postage RM6 (SM)   + postage RM9 (SS)


ANDA ADA RASA.....
* Kerap sakit kepala,
* Badan akan berasa letih tanpa sebarang sebab,
* Susah bangun tidur,
* Berat badan meningkat, kehadiran selulit,
* masalah jerawat, banyak angin dalam badan,
* keliling mata gelap dan lain2

Anda ade tanda-tanda ni?Penyelesaian nya adalah dengan :-

MAJON CINTA ADAM HAWA (MCAH) - RM 48.00

MCAH ni akan merasa tindak bls sedemikian :
* Kerap Sendawa buang angin
* Mlawaskn pmbuangan, klu perut muncit tu krp mmbuang aknmengempiskan perut anda
* Kerap kencing buang toksin dlm badan
* Mana kurang bernafsu tu jgn tkejut asik nak saja
* Melancarkan sistem perjalanan drh dlm bdn
* Melancarkan haid
* menghilangkan senggugut
Cara makan: :- gentelkan, kunyah, makan dan minum air masak. pastikan tangan kering, elakkan terkena air kerana boleh menyebabkan kulat. satu bekas boleh tahan sehingga 1 bulan dan bergantung juga pada penggunaan.
✿✿ SUSUKAN QALBU ✿✿

Ramai yang dah berpuas hati dan ramai juga suami yang dapat kejutan dari isteri setelah bertahun-tahun berkahwin!

Kembalikan kehangatan cinta rumahtangga anda...
Sekali cuba,pasti anda tertawan..Anda pasti teruja bila tiba-tiba saja suami kembali mabuk cinta dengan anda!!

------------------------
SUSUKAN QALBU
-----------------------
✔ Teksture nya yang lembut.
✔ Tidak perlu dikorek keluar.
✔ Disebabkan teksture yg lembut mudah hancur,tp istimewanya boleh dibentuk kembali dan boleh digunakan.
✔ Mudah meresap dan menarik keputihan.
✔ Tindakbalas selepas memasukkan akan terasa gatal2 selepas1 atau 2 jam dimasuk.
✔ Akan terasa kering tp miss V akan terasa sangat grip

---------------------------------
FUNGSI SUSUKAN QALBU
---------------------------------
✔ Mencairkan dan mengeluarkan keputihan,
✔ Merapatkan Cik V dan anda akan kembali dara.
✔ Membantu membuang air berlebihan yg menyebabkan masaalah becak ketika bersama
✔ Membantu menyempitkan laluan vagina
✔ Membantu menambahkan sensitiviti pada dinding vagina
✔ Membantu mengeluarkan angin dari ari2 membuatkan ari2 terasa ringan n kosong

-----------------------------------
RAMUAN SUSUKAN WALBU
-----------------------------------
★ Manjakani
★ Minyak zaitun
★ Aloe vera dan laim-lain bahan


Harga ☛ RM40 (5 biji)     + postage RM6 (SM)     + postage RM9 (SS) 





JAMU DEWI SAKTI

Korang mesti pening dgn nama2 saintifik yg terkandung dalam Jamu Dewa Sakti kan?

HERBA YANG TERKANDUNG DALAM JAMU DEWA SAKTI:

- akar Eurycoma longifolia/TONGKAT ALI
- Smilax myosotiflora,/UBI JAGA
- biji Nigella savitum/JINTAN HITAM
- rhizoma zinguber officinalefolium/HALIA
- cassi angustifolia/DAUN SANAY
- Fructus amomum kepulaga/PELAGA
- Fructus coriandrum sativum/KETUMBAR
- korteks cinnamonium zeylanicum/KAYU MANIS
- benih pimpinella anisum,/JINTAN MANIS
- benih triticum aestivum/ WHEATGRASS
- benih Helianthus annuuss/BUNGA MATAHARI

**100% herba kn???apa lagi... beli utk suami kesayangan anda!!!**

Tuesday, June 4, 2013

DANOS LOSSE POWDER



DANOS LOOSE POWDER

RAHSIA ALAM TERBONGKAR !!!!!
RAHSIA MAKE UP ARTIST & MAK ANDAM TERBONGKAR !!!!

MEREKA BANYAK MENGGUNAKAN "DANOS LOOSE POWDER" DLM KERJA2 SOLEKAN,PHOTOSHOOT,RESEPSI,DINNER DAN SEBAGAI NYA...

SELAIN POPULAR & DIKENALI DIKALANGAN MAKE UP ARTIST & MAK ANDAM,DANOS JUGA TURUT POPULAR DIKALANGAN PENARI-PENARI ,AKTIVIS KESENIAN,BAGI TUJUAN RASMI PROGRAM2 KESENIAN & SEBAGAI NYA..

DIPERBUAT DARI BAHAN-BAHAN MINERAL & ORGANIK SEMULAJADI,MENYEBABKAN "DANOS' AMAT SESUAI SERTA SELAMAT DIGUNA PAKAI & SEMESTINYA HALAL...

KELEBIHAN DANOS LOOSE POWDER

- KULIT MUKA MENJADI LEBIH GEBU

- DANOS : IA NYA WATERPROOF

- MAMPU DIMILIKI

- HASIL SOLEKAN SETANDING JENAMA MAHAL

- BAU NYA AMAT WANGI & SENANG DIGUNAKAN

- MUKA MENJADI "FLAWLESS"

DI JAMIN AKAN BERPUAS HATI !!!!!!!! DAPATKAN NYA SEKARANG !!!!!!!!!

HARGA 

RM30.00/SEKOTAK (Termasuk pos SM)
RM36.00/SEKOTAK (Termasuk pos SS)

TERSTIMONI 

KAK AYRA - 10/06/13 Petikan sms
Dik, sesuailah dgn muka akak. kwn seopis pun tegur tanya pakai bedak apa nampak cantik je. Kak promot kt dia dan dia nak 1 ye. nanti kak p kedai

MACAM MANA NAK ODER
Untuk pesanan anda boleh terus 'sms' saya 012-5310782. Selepas anda membuat pesanan dan bayaran, saya akan semak pesanan dan bayaran anda, saya akan 'sms' konpom kepada anda, terus sy packingkan dan hantar kepada anda. Mudahkan???

Penghantaran barangan dalam 1-3hari waktu bekerja.

Terima Kasih.

Monday, June 3, 2013

BEDAK ARAB KOKURYU ~ 50G



Assalammualaikum...

Aurabiz2u nak buat promosi untuk bedak arab 50g cuma RM40.00 (SM) / RM45.00 (SS) TERMASUK POS & PERCUMA SABUN KECANTIKKAN JELITA.

Berminat nak buat pesanan, bolah terus sms ke 0125310782 dan nyatakan BEDAK ARAB

NOTA : Warna russet sahaja yang ada... sesuai utk semua jenis kulit...

SABUN GLUTA KOJIC KOLAGEN


SABUN GLUTA KOJIC KOLAGEN

Diperkaya dengan gabungan 8 bahan utama terbaik produk kecantikan pada hari ini.. Glutathione Milk, Arbutin, Kojic, Licorice, Kolagen, Rosehips, Vitamin C & E dan Virgin Coconut Oil.

FUNGSI: 
  • Mencerahkan kulit anda dengan membuang sel-sel kulit mati pada lapisan paling luar secara berperingkat. Hasilnya kulit lebih tampak cerah, muda & tegang.
  • Membantu mengecutkan, mengurangkan, menghilangkan jerawat & kulit berminyak. Perubahan boleh dilihat seawal 3 hari sahaja.
  • Menyamaratakan ton warna kulit yang tidak sekata
  • Membuang sel-sel kulit mati pada lapisan pertama kulit sahaja.
  • Menyelesaikan masalah whitehead/blackhead.
  • Mengatasi masalah melasma .
  • Memudarkan parut jerawat di muka & badan.
  • Mencerahkan kulit muka & badan
  • Allergy Tested
  • Hypoallergenic
  • Memudarkan dan menghilangkan kesan hitam di celah-celah lipatan seperti di ketiak dan celah peha
  • Menegangkan kulit.
  • Menyelesaikan masalah pigmentasi dan jeragat
  • Anti-ageing
  • Kelebihan VCO yang terdapat dalam sabun ini mampu melembapkan kulit dengan serapan yang
    cepat.
  • Mengurangkan masalah kekeringan kulit kerana diperkayakan dengan tambahan Vitamin C & E.
  • Bagi wanita yang sudah bersalin,boleh gunakan pada badan untuk memudarkan dan menghilangkan parut ‘stretch marks’

CARA GUNA:
1. cuci muka anda dengan sabun ini dan tinggalkan selama 3-5 minit di kulit muka @ badan anda sebelum bilas dengan air bersih. Untuk kulit sensitif cukp sekadar 30-60 saat.SABUN GLUTA COLLAGEN……
SAIZ BESAR 150G  SANGAT JIMAT... TAHAN LAMA...

KANDUNGAN:-
  • GLUTATHIONE, KOJIC, ARBUTIN, LICORICE [AGEN PEMUTIH]
  • MINYAK KELAPA DARA [BAGUS UTK MSALAH KULIT]
  • VITAMIN E [UTK PARUT]
  • VITAMIN C [MENCEGAH DARI CELA, MERAWAT KULIT, CERAHKAN KULIT]
  • COLLAGEN-[LEMBABKAN KULIT, AWET MUDA],
  • ROSESHIP 
HARGA 

RM25.00/SEKETUL (Termasuk pos penghantaran SM) +RM5 POS SS

MACAM MANA NAK ODER
Untuk pesanan anda boleh terus 'sms' saya 012-5310782. Selepas anda membuat pesanan dan bayaran, saya akan semak pesanan dan bayaran anda, saya akan 'sms' konpom kepada anda, terus sy packingkan dan hantar kepada anda. Mudahkan???

Penghantaran barangan dalam 1-3hari waktu bekerja.

Terima Kasih.

BORANG PESANAN AURA BIZ

JENIS BARANG 1 :
PILIHAN SET KECANTIKKAN JELITA ANDA? SET PUTEH QASEH
SET CERAH CINTA
SET PEARL
SET PUTEH CINTA
SET PUTEH SERAI
SET LENGKAP PUTEH JELITA
BIL :
JENIS BARANG 2 :
PILIHAN SET KECANTIKKAN JELITA ANDA? SET PUTEH QASEH
SET CERAH CINTA
SET PEARL
SET PUTEH CINTA
SET PUTEH SERAI
SET LENGKAP PUTEH JELITA
BIL :
JENIS BARANG 3
BIL:
NAMA :
EMAIL :
ALAMAT :
NO TEL :
BAYARAN MELALUI :
BUKTI PEMBAYARAN (Sila copy & paste d sini TARIKH, MASA, JUMLAH TRANSAKSI)

Put a website form like this on your site.

PENGHARGAAN

PENGHARGAAN