PENGUMUMAN


PELUANG NIAGA

PELUANG NIAGA

Tuesday, July 30, 2013

TERBARU - K COLLY 12X STEMCELL






Fenomena KPOP menjadi2.. Dulu KPOP sekarang jom try KCOLLY
Kulit Cantik, Gebu, Cerah & Berseri seperti Awek Korea!

Perubahan seawal 3hari sahaja! Paling hot & Bakal MeleTOP dalam pasaran! Tak perlu shake2, 
Hanya letak dalam mulut & kemam shj..

KEHEBATAN YANG SEMAKIN DIRASAI ....!!! HEBAT SUNGGUH HEBAT !!

-----------|| TERBUKTI BERKESAN ||----------

Let's ALL DISCOVER The POWER of K-COLLY NOW!!

STOK BARU DI JANGKA SAMPAI MGGU NIE 1.5 Million !!!!
jangan lepaskan peluang anda untuk memiliki new stock K-COLLY 1.5 Million mg!!!..
Satu-satunya Supplement TERBAIK untuk kesihatan juga kecantikan luaran dan dalaman

RAMUAN TERDIRI DARI HYDROLIZED MARINE COLLAGEN , ASTAXANTHIN , COENZYME Q-10,
L-GLUTATHIONE BERRY PLUS , MULTIVITAMIN , PURE PEARL POWDER , HYALURONIC ACID , 12X STEM CELL
(Apple,Cranberry,Pomegranate,Tomato,Rossele,Cherry Acerolla,Snow Lotus,Raspberry,Peach)

✿ Membantu merawat masalah kulit seperti jerawat,jeragat,tona kulit tidak sekata.
✿ Khas untuk mencantikkan kulit dengan menghaluskan kulit,memutihkan kulit secara semulajadi,       menghaluskan kulit serta meningkatkan kelembapan kulit 10 X lebih cepat.
✿ Makanan tambahan terbaik untuk kulit kelihatan muda, sihat dan lebih cerah.
✿ Juga terbaik untuk merawat penglihatan, gigi, kuku ,sendi , otot dan rambut.
✿ Melawan radikal bebas serta antioksidan semulajadi.
✿ Menghindar dan mencegah dari penyakit kronik seperti Kanser, Alzheimer, Parkinson, Diabetic, Sakit Jantung dan lain-lain.

ANTARA KEHEBATAN K-COLLY SWEET 17 COLLAGEN 1,500,000MG

- Pencerahan kulit yang berkesan antara seawal 3 hari
- Membantu memulihkan kulit rosak, kusam, bermasalah
- Memulihkan kulit yg tidak anjal, kendur dan kering
- Menghilangkan kedutan kecil dan garis halus di tepi mata
- Mengurangkan masalah jeragat atau jerawat di muka
- Menghilangkan rekahan dan kedutan kulit selepas bersalin
- Memberikan tenaga sebenar yg cergas sepanjang hari
- Baik untuk ibu2 yg hamil atau menyusukan anak
- Mengurangkan masalah selulit, parut atau kesan kehitaman
- Mengurangkan kesakitan ketika haid / sengugut
- Menghilangkan kegelupasan di bahagian muka
- Memperbaiki struktur bahagian bibir yg kering dan merekah
- Meningkatkan imunisasi badan / cegah penyakit
- Mengurangkan kesan rekahan di bhgian tumit @ telapak kaki
- Mengecilkan pori2 kulit kesan drp kerosakan kulit
- Melambatkan proses penuaan sejajar dgn keanjalan kulit
- Sesuai untuk lelaki mahupun wanita/remaja
- Memberikan keyakinan diri apabila masalah kulit dapat diatasi

Kenapa anda mesti pilih K-COLLY SWEET 17 sebagai supplement tambahan anda??

● Jawapannya kerana K-COLLY SWEET 17 merupakan Produk NO.1 yang lengkap mengandungi semua keperluan tubuh badan anda untuk kesihatan dan juga kecantikan. 1001 khasiat dan kebaikan hanya dalam 1 botol K-COLLY SWEET 17.

● K-COLLY SWEET 17 bukan sahaja untuk kecantikan tetapi juga membantu memblok karbohidrat dan kalori yang berlebihan dari makanan harian anda.

● K-COLLY SWEET 17 memang membantu anda untuk menjaga kesihatan dan kecantikan kulit.

● K-COLLY SWEET 17 memang mudah di makan,tanpa perlu bancuh jika ingin cepat.cuma masukkan 1 sudu plastik serbuk kedalam mulut dan kemam.Hanya makan 1 sudu pagi sebelum sarapan dan sebelum tidur dan anda akan tampil segar dan menawan setiap hari.

Cuba kita tengok pasai pa ramai sangat pi beli K colly?

1) 13 stemsel. Stemsel dalam k colly ni ada 13 tau, maknanya ada 13 jenis buah, sebab tu lah uols makan ya allah manis sgt kan mcm gula2 kapas. no added sugar tau, cuma this one manis sebab buah,. sebab tu boleh cmpur dlm air kegemaran bila nk berbuka nanti. memang best.

2) Teknologi Korea. Hat ni xboleh tipu. terang2 kat botol dia tulisan korea, kenapa tak guna teknologi lain? sbb hanya teknologi korea ja yang boleh pecah2kan molekul jd kecik2 supaya senang deh diserap oleh badan kita. kalau xguna teknology korea. hangpa boleh agak dak berapa berat sebenar K COLLY? hehe, oleh sebab ada teknologi ni la kita jdkan sebagai concerntrated ingredients . Tgk, jenama lain pun byk yg guna teknologi korea.

3) HALAL. Mencari yang halal itu fardu kan? sebb tu k colly ni best walaupun dari korea.  Logo halal pun HALAL malaysia.

4) Lebih besar botolnya lebih tahan lama. Serious memang agak besar sedikit botolnya, dan oleh sebab kita amik secara kemam, hangpa rasa boleh tahan bapa lama 1 botol tu? weyyy lama tuuu .

5) ada aestaxin. hat ni memang kami xreti eja. hat ni ada dalam radiglow. apa fungsi dia? utk rawat kulit2 yang bersisik, yang berjerawat dan mcm2, dan dgn adanya aesxaxin ni, hangpa jgn risau kalau xsesuai dgn badan, sebab dia dimasukkan khas utk org2 yang berkulit "manja"


HARGA 

RM 169/Sebotol Termasuk Pos Laju SM
RM 179/Sebotol Termasuk Pos Laju SS

HARGA AURABIZ2U
RM130 TERMASUK POS SM / RM135 SS
FREE TANAKA 30G 1PCS

MACAM MANA NAK ODER

Untuk pesanan anda boleh terus 'sms' saya 012-5310782. Selepas anda membuat pesanan dan bayaran, saya akan semak pesanan dan bayaran anda, saya akan 'sms' konpom kepada anda, terus sy packingkan dan hantar kepada anda. Mudahkan???

Penghantaran barangan dalam 1-3hari waktu bekerja.

Terima Kasih.

Saturday, July 20, 2013

MASK SHISEIDO



HARGA 

RM 2.00/SEPAKET

MACAM MANA NAK ODER

Untuk pesanan anda boleh terus 'sms' saya 012-5310782. Selepas anda membuat pesanan dan bayaran, saya akan semak pesanan dan bayaran anda, saya akan 'sms' konpom kepada anda, terus sy packingkan dan hantar kepada anda. Mudahkan???

Penghantaran barangan dalam 1-3hari waktu bekerja.

Terima Kasih.

Thursday, July 18, 2013

TERBARU - MAIXARA WHITE ESSENTIAL



HARGA 

RM 120/Sebotol +RM10  Pos Laju SM
RM 130/Sebotol +RM10 Pos Laju SS

MACAM MANA NAK ODER

Untuk pesanan anda boleh terus 'sms' saya 012-5310782. Selepas anda membuat pesanan dan bayaran, saya akan semak pesanan dan bayaran anda, saya akan 'sms' konpom kepada anda, terus sy packingkan dan hantar kepada anda. Mudahkan???

Penghantaran barangan dalam 1-3hari waktu bekerja.

Terima Kasih.

Wednesday, July 10, 2013

FERWHITE


Fereena Ferwhite adalah produk yang dihasilkan oleh kilang milik syarikat DZ TRADE MALAYSIA SDN BHD. Kandungan campurannya adalah 100% mengikut sukatan sebenar mengikut formula asal dan tepat. Fereena FER’WHITE ada kandungan ekstrak mangosteen, epal dan acaiberry di mana umum tahu buah-buahan ini adalah terbaik untuk kulit kita dari segi luaran mahupun dalaman. Fereena FER’WHITE ada gabungan Vitamin A, B, C, D, E dan K berTujuan untuk membantu Glutathione bekerja dengan lebih cergas. Mendapat kelulusan 100% dari KKM dan pengeluarannya dipantau sendiri oleh pemilik syarikat. Fereena Ferwhite dipasarkan dengan harga yang sangat berpatutan kepada pengguna dengan khasiat yang jauh lebih bagus.

3 X LEBIH BERKESAN! 3 X LEBIH PANTAS! 3 X LEBIH UNIVERSAL!

 
HADIAH PERCUMA
- Shiseido Mask 2
- Natrugo Mask 2
- Shaker 

HARGA 

RM 139/Sebotol Termasuk Pos Laju SM
RM 149/Sebotol Termasuk Pos Laju SS

MACAM MANA NAK ODER

Untuk pesanan anda boleh terus 'sms' saya 012-5310782. Selepas anda membuat pesanan dan bayaran, saya akan semak pesanan dan bayaran anda, saya akan 'sms' konpom kepada anda, terus sy packingkan dan hantar kepada anda. Mudahkan???

Penghantaran barangan dalam 1-3hari waktu bekerja.

Terima Kasih.

Tuesday, July 9, 2013

AURAWHITE CHOCOLATE





Mari kita shake..shake AURAWHITE CHOCOLATE setiap pagi kerana ia memberi kita lebih tenaga dan yang pasti kulit wajah kita boleh nampak perubahan dalam masa 7-14 hari.

Hmmmm cara bancuhan 3 scoop dan 120 ml air sejuk yang pasti lepas uollss minum pasti nak lagi sebab tak puas minum hehe tak percaya cuba la hari ini. Wowww Passssti AURAWHITE CHOCALATE INDULGENCE menceriakan hari-hari anda. Try lah !!!

♥♥ Hmmm... Anda pencinta Coklat ? Terutama bila ia cair di mulut.. Hmmm..So Yummeeeh!!!

Tahukah anda coklat sangat baik untuk kecantikan anda ini kerana coklat bersifat antioksidan yang mampu melindungi kulit daripada kesan kerosakan berpunca daripada pendedahan kepada matahari atau elemen persekitaran yang lain.

Menyangkal mitos kononnya ia membuatkan kulit lebih mudah berjerawat, coklat sebaliknya dikelaskan sebagai makanan yang sihat kerana kandungan nilai antioksidan tinggi padanya.

Pemakanan berasaskan bahan daripada coklat juga mampu membantu menjaga kolagen dan melawan kerosakan akibat sinar matahari kerana ia kaya dengan zat baik iaitu flavanoid.

AURAWHITE Chocolate Indulgence 1 million mg concentrated
dengan bahan lain :
- Dark Chocolate
- Tilapia Collagen
- L-Glutathione
- Co Enzyme Q10
- Pearl Powder
- Hyaluronic Acid


HADIAH PERCUMA
- Shine Tablet

- Shiseido Mask 2
- Natrugo Mask 2
- Asantee Bleaching sekotak

HARGA 

RM 150/Sebotol Termasuk Pos Laju SM
RM 160/Sebotol Termasuk Pos Laju SS

MACAM MANA NAK ODER

Untuk pesanan anda boleh terus 'sms' saya 012-5310782. Selepas anda membuat pesanan dan bayaran, saya akan semak pesanan dan bayaran anda, saya akan 'sms' konpom kepada anda, terus sy packingkan dan hantar kepada anda. Mudahkan???

Penghantaran barangan dalam 1-3hari waktu bekerja.

Terima Kasih.

Thursday, July 4, 2013

TERBARU ~ CANDY LIPS COMEY





CANDY LIPS 'COMEY'
BERALIHLAH KE BIBIR MUNGIL DAN MERAH SEMULAJADI.
Apakah kelebihan & khasiat CANDY Tint Ini?
- Bibir akan kemerahan dengan cepat & ia nya tahan lama walaupun selepas makan
- Menampakkan bibir lebih lembut,anjal,bernyawa & seksis
- Mini Tint mampu menyerap dengan cepat & membuatkan bibir terus kemerahan.
- Proses penyerapan menjadi cepat keran kandungan & khasiat semula jadi minyak biji JOJOBA.

Bagaimana hendak menggunakannya?
- Sgt mudah,seperti memakai Lip Gloss.

Apa isi kandungan Utama Mini Tint ini?
1)  Jojoba oil - melembab kulit bibir,anti oksidan,melawan kedutan pd bibir
2)  Stevia - Melawan virus,kuatkan imuniti,kaya dgn carotene.Kekalkan kesihatan sel kulit bibir

HARGA 

RM 15.00/Sebotol Tidak termasuk pos

MACAM MANA NAK ODER

Untuk pesanan anda boleh terus 'sms' saya 012-5310782. Selepas anda membuat pesanan dan bayaran, saya akan semak pesanan dan bayaran anda, saya akan 'sms' konpom kepada anda, terus sy packingkan dan hantar kepada anda. Mudahkan???

Penghantaran barangan dalam 1-3hari waktu bekerja.

Terima Kasih.

Wednesday, July 3, 2013

TERBARU ~ COLLAGEN PLUS VIT E

COLLAGEN PLUS VIT E WHITENING BEAUTY SOAP, DAY & NIGHT CREAM

Whitening Beauty Soap diformulasi khas untuk pembersihan dan pemutihan kulit wajah. Ianya mengekalkan kelembapan dan kelembutan kulit tanpa menyebabkan kekeringan pada kulit. Penggunaan yang kerap akan menghasilkan wajah yang bersih, cantik dan berseri. 
Cara Penggunaan: Basahkan wajah dengan air dan kemudian gosok serata wajah dengan sabun Collagen Whitening Beauty Soap sehingga berbuih. Biarkan selama 3 minit. Bersihkan semula dengan air kemudian keringkan dengan tuala yang lembut.
Krim Siang & Malam berfungsi untuk:
• Memutihkan dan melembapkan wajah
• Menghilangkan bintik-bintik hitam, jerawat dan bekas jerawat di wajah
• Mengecilkan pori-pori
• Menganjalkan kulit wajah
• Membuat wajah putih dan berseri 
Cara Penggunaan:
• Krim Siang (Kuning) Vit. E - dipakai siang hari dengan cara menyapau rata secara nipis di serata wajah.
• Krim malam (putih) untuk dipakai waktu malam selepas membasuh kulit dengan cara menyapu rata secara nipis ke serata kulit wajah.
• Dapat digunakan sebagai alas bedak / pelindung dari sinar matahari.
• Wajah akan kelihatan bersih dan putih dalam masa secepat 1 minggu.
COLLAGEN PLUS VIT E WHITENING BEAUTY SOAP - 60 GRAM
COLLAGEN PLUS VIT E WHITENING BEAUTY DAY CREAM - 20 GRAM
COLLAGEN PLUS VIT E WHITENING BEAUTY NIGHT CREAM - 20 GRAM
♥ DI JAMIN BERKESAN N SELAMAT ♥
 HARGA
RM40.00 Termasuk kos penghantaran SM
RM45.00 Termasuk kos penghantaran SS
 MACAM MANA NAK ODER
Untuk pesanan anda boleh terus 'sms' saya 012-5310782. Selepas anda membuat pesanan dan bayaran, saya akan semak pesanan dan bayaran anda, saya akan 'sms' konpom kepada anda, terus sy packingkan dan hantar kepada anda. Mudahkan???

Penghantaran barangan dalam 1-3hari waktu bekerja.

Terima Kasih.

BORANG PESANAN AURA BIZ

JENIS BARANG 1 :
PILIHAN SET KECANTIKKAN JELITA ANDA? SET PUTEH QASEH
SET CERAH CINTA
SET PEARL
SET PUTEH CINTA
SET PUTEH SERAI
SET LENGKAP PUTEH JELITA
BIL :
JENIS BARANG 2 :
PILIHAN SET KECANTIKKAN JELITA ANDA? SET PUTEH QASEH
SET CERAH CINTA
SET PEARL
SET PUTEH CINTA
SET PUTEH SERAI
SET LENGKAP PUTEH JELITA
BIL :
JENIS BARANG 3
BIL:
NAMA :
EMAIL :
ALAMAT :
NO TEL :
BAYARAN MELALUI :
BUKTI PEMBAYARAN (Sila copy & paste d sini TARIKH, MASA, JUMLAH TRANSAKSI)

Put a website form like this on your site.

PENGHARGAAN

PENGHARGAAN