PENGUMUMAN


PELUANG NIAGA

PELUANG NIAGA

Thursday, December 6, 2012

PROMOSI 2013

Assalammualaikum...

SALAM TAHUN BARU 2013 dari pihak AuraBiz2u... Semoga kedatangan tahun baru ini memberikan rezeki yang melimpah dan perkhidmatan terbaik buat semua pelanggan AuraBiz2u. InshaAllah

AuraBiz2u akan mengupload promosi-promosi tahun baru 2013 untuk pelanggan menikmati harga terbaik dari kami.

Photo is loading
30 BIJI RM50.00 TERMASUK POS
60 BIJI RM80.00 TERMASUK POS

Photo is loading
PEMBELIAN PERTAMA RM15.00
PEMBELIAN KE2 RM 10.00 +RM7.00 POS LAJU
 Photo is loading 
PEMBELIAN PERTAMA RM15.00
PEMBELIAN KE2 RM 10.00 +RM7.00 POS LAJU

CARA TEMPAHAN :

1) ORDER MELALUI MESEJ SAYA SMS 012-5310782

2) BUAT PEMBAYARAN KE AKAUN :
...

MAYBANK : 152170102184 SITI NORA AHMAD
CIMB : 02030001730208 SITI NORA AHMAD

3) PM/SMS NAMA,ALAMAT,NO TEL,DAN MASA SERTA BANK MANA SEBAGAI BUKTI PEMBAYARAN

4) STOK ANDA AKAN DIPOS DALAM MASA HARI BEKERJA SELEPAS PEMBAYARAN DIBUAT

5) SAYA AKAN HANTAR TARCK NO POS KPD ANDA SELEPAS PESANAN ANDA DI HANTAR


Wednesday, September 26, 2012

Salam aura untuk pelanggan Aurabiz2u

Salam...

Aura menjual pelbagai produk kecantikkan untuk wanita-wanita di luar sana. Bukan sahaja aura membantu anda menambah nilai kejelitaan wanita dengan rangkaian JELITA KOSMETIK tetapi degan produk-produk lain yang selamat dan menjadi permintaan tinggi pelanggan setia 'aurabiz2u'.

Untuk menambah nilai kebahagiaan seorang wanita yang bergelar Ibu @ Isteri, produk dari SUSUK DARA RESOURCES menjadi pilihan ramai wanita yang kini menitik beratkan penjagaan dalaman dan kebahagiaan dalam rumah tangga bersama suami tercinta.

Aura berharap para pengunjung blog ini akan sentiasa terus sentiasa mengikut perkembangan produk di aurabiz dan membuat pembelian kerana aura jamin sebarang pembelian akan di proses secepat mungkin dan sampai ke tangan pembeli dengan selamat. Sebarang pertanyaan juga boleh terus berhubung ke talian hotline 0125310782 untuk mendapat tindak balas segera @ email di aurabiz@yahoo.com


Sunday, September 9, 2012

TESTIMONI Pengguna JAMU SUSUK DARA












Di sini ada sedikit panduan untuk kawan2 yg masih tertanya-tanya kombinasi jamu yg sesuai untuk diambil:

1.Untuk anak gadis:
*Jamu Aku Dara (RM48.00)
*Magic Powder 'Masker Vagina' (RM25.00)
...... *Feminine Wash 100ml (RM48)

2.Isteri/ibu yg tidak mengalami sbrg masalah spt mslah rahim rendah,etc:
*mulakan dgn Pengantin Dara (RM65.00)
*slpas 3 hr rawatan Pengantin Dara,truskan dgn Jamu Aku Dara (RM48.00)-makan 2 biji pg& 2 biji mlm(10 hari).
*Untuk kebersihan harian,boleh gunakan Cool Medicated Feminine Wash (RM48.00) & sapukan Magic Powder (RM25.00) sbgai bdak penjagaan.

3.Wanita yang mengalami masalah tombong/rahim rendah.
* Perlu urut naikkan rahim dahulu.Seminggu selama 3X tnpa henti selama sebulan untuk kembalikan rahim pada tempatnya.
* Selepas 2 minggu mengurut, mulakan dgn pengambilan Jamu Aku Dara (RM 48.00) dgn kaedah 1 botol pertama untuk 10 hr(2biji pg,2 biji mlm), botol ke2 untuk 20 hari & botol ke-3 tuk 30 hr.Tak bole berhenti. Nanti akan ada rembesan air kecil ketika proses pengecutan. So kena pakai panty liner la.Semasa rawatan,perlu minum air masak yg banyak. elakkan makanan sejuk2 (spt org berpantang) & makanan berminyak.
InsyaAllah,masalah ni akn selesai.

4. Untuk pasangan yg inginkan cahaya mata:
*Isteri :Mulakan dgn 1 set JSD (JPD, JAD)
*Suami : Makan Jamu Lelaki Jutawan (RM65) tuk stamina & extra tenaga. Bila nak bersama makan Maajun Abe Gagoh (RM50.00).Jamu ni memekatkan air mani suami.

5. Wanita baru bersalin
*1 set JSD (Wanita yg bersalin hnya bole mengamalkn jamu ni slpas 45 hr )
P/S:kite berusaha,Allah jua yg menentukan.Tp alangkah ruginya jika langsung tidak mahu berusaha & terus biarkan diri kita dlm derita. Fikir2kan, salam bahagia semua!


Produk JSD memang dikenali sebagai produk yang berkualiti, hasil penggunaan yang amat MEMUASKAN. Sudah ramai yang dapat mengembalikan saat manis perkahwinan, ramai sudah yang berjaya menyelematkan rumahtangga mereka yang kian gugat, ramai sudah yang dapat merawat masalah intim, keputihan kronik, masalah berbau, darah beku (cyst) malah ada yang berjaya HAMIL dgn penggunaan produk JSD..Anda bila lagi?
Untuk mengetahui lebih lanjut, email sy @ sms sy 0125310782.

Terima Kasih.

Wednesday, September 5, 2012

TERBARU ~ HAYAT ACAI BERRY









HAYAT ACAI BERRY

Acai Berry kini dikenali sebagai "MAKANAN SUPER". Ini bermakna ia dianggap salah satu makanan yang paling berkhasiat di dunia. Ini semua didasarkan pada pelbagai nutrisi yang disediakan. Acai memiliki sifat gizi dan secara alami kaya:
Lemak Omega (jenis yang baik, tidak seperti lemak yang ditemui dalam makanan segera).
- Asid amino. - Elektrolit. - Antioksidan.
- Protein. - Vitamin A, B1 dan E.

Orang-orang dari Amazon telah menggunakan Acai Berry selama bertahun-tahun kerana mereka tahu tentang kelebihannya itu. Sudah digunakan dalam pelbagai sajian pemakanan seperti sarapan, minuman, makanan lewat petang atau malam. Ini kerana mereka yakin akan keperluan tubuh badan mereka dapat dipenuhi dengan segala kebaikkan yang terdapat dalam Acai Berry. Nutrisi Acai berry terbukti mempunyai manfaat yang amat besar, dan ia harus menjadi pemakanan tambahan dalam menu pemakanan sehari-hari.


Pemakanannya secara berterusan dapat membantu dalam:
1) Mengurangkan berat badan.
2) Membantu dengan disfungsi seksual.
3) Merawat insomnia.
4) Membantu dalam melawan sel-sel yang menyebabkan penyakit kronik.
5) Membantu mengurangkan komplikasi Diabetes.

6) Nutrisi yang kuat mampu memberikan manfaat kesihatan yang luar biasa. Itulah sebabnya mengapa Acai Berry sudah begitu menonjol dipaparkan diperingkat antarabangsa dan di antaranya program "Talk Show" di Amerika. Terlalu banyak kajian menunjukkan amalan memakan Acai Berry secara berterusan membantu memperbaiki tahap kesihatan kita ke arah yang lebih baik!

5 SEBAB UTAMA kenapa berkesan diet dengan :: Hayat Acai Berry
1) Beri Acai berkesan menyekat selera anda supaya anda ingin makan kurang. Ini membuatkan lebih mudah untuk menurunkan berat badan.

2) Beri Acai membuatkan anda berasa kenyang sehingga anda kurang berfikir tentang makan dan ini membantu anda mengurangkan berat badan.


3) Beri Acai mempercepatkan metabolisma anda supaya membakar lebih banyak kalori dan menurunkan berat badan lebih cepat.

4) Beri Acai membantu membuang toksin yang terkumpul di dalam kolon anda (tidak terbuang dengan sempurna). Ini sahaja boleh membantu anda kehilangan berat badan dengan cepat.

5) Beri Acai meningkatkan tahap tenaga anda; tenaga yang anda miliki akan memberikan anda lebih aktif dan mendorong anda untuk bersukan atau beriadah.Ini membantu lebih banyak kalori anda terbakar secara tidak langsung.

CARA PEMAKANAN


Minum 2 botol sehari setiap pagi dan lewat petang. 1 botol sekali minum. Untuk kesan yang lebih baik minum ketika sebelum sarapan pagi dan makan malam.

1 botol untuk kanak-kanak bawah 12 tahun.
2 botol untuk orang dewasa.

Sebelum minum Hayat Acai Berry, pengguna disarankan agar:
Membaca basmalah (Bismillahirrahmanirrahim) dan berselawat ke atas Nabi Muhammad S.A.W. Berdoalah agar segala kebaikan buah Beri Acai yang Allah ciptakan ini bermanfaat dan serasi dengan tubuh badan dan keperluan kesihatan kita. Agar kita dapat menjalani kehidupan ini dengan lebih baik serta dapat terus beribadat kepada-Nya jua dengan lebih berkualiti.


KAEDAH MENYIMPAN
- Pastikan produk berada dalam keadaan sekurang-kurangnya suhu bilik. Jangan dedahkan produk secara terus kepada pancaran matahari.

[TEMPOH BERKESAN]
- Pengguna disarankan akan mengamalkan sekurang-kurangnya 2 kotak untuk melihat kesan positif dari amalan Hayat Acai Berry. Penggunaan seterusnya amatlah digalakkan bagi mengatasi masalah-masalah kesihatan yang lebih serius. Walaupun Hayat Acai Berry mempunyai pelbagai khasiat, penggunaannya yang tidak konsisten dan berterusan tidak mampu mengatasi masalah kesihatan anda yang telah bertahun-tahun 'bersarang' dalam tubuh badan anda. Bayangkan adakah logik pemakanan (dari kategori sihat & TIDAK sihat) yang telah anda ambil sejak dari kecil hingga sekarang (sudah pasti melebihi 20 tahun) hendak diatasi hanya dengan pemakanan kesihatan 5 hari? (sekotak).


HARGA
Sekotak RM 39.00/SEKOTAK (Mengandungi 10 botol) - Tidak termasuk pos
HARGA PROMOSI PENGENALAN

RM 45.00/SEKOTAK TERMASUK POSLAJU SM +RM5.00 SS


MACAM MANA NAK ODER


Isi borang pesanan di bawah dengan lengkap. Saya akan semak pesanan dan bayaran anda, saya akan 'sms' konpom kepada anda, terus sy packingkan dan hantar kepada anda. Mudahkan???Penghantaran barangan dalam 1-3hari waktu bekerja.


Untuk mudah lagi, terus je 'sms' saya 0125310782


Terima Kasih.

Friday, August 31, 2012

TERBARU ~ ACAI BERRY CAPSULE (SOFT GEL)



SIJIL PENGESAHAN HALAL ABC



ACAI BERRY CAPSULE (ABC)


Kapsul gel lembut Hilangkan 5-15kg dalam masa sebulan!!!


KELEBIHAN ABC



1) Membuang lemak degil berlebihan di dalam badan.
2) Membantu mengurangkan kedut penuaan.
3) Mencantikan kulit dan awet muda.
4) Bahan bahan yang unik di proses menggunakan teknologi moden.
5) Mengandungi 100% Acai berry yang telah dikeringkan dan di proses menggunakan teknologi moden, dan telah digabungkan dengan herba2 cina istimewa yang terpilih.

6) Manfaat acai berry terbukti. Berkesan melansingkan badan dan membaiki kesihatan seseorang.

PANTANG LARANG :


- Boleh makan dengan smua jenis makanan.
- Jika anda period, tak payah makan acai berry takut ganggu hormon anda


- Jika anda ada penyakit jantung, pregnant atau penyakit kronik, JANGAN makan acai yea.


- Jika anda makan ubat hospital, jangan makan acai berry.


- Kalau anda ada makan supplement lain, jarakkan 6jam pengambilan


- Acai berry ni action sikit,dia nak duk sorang-sorang jer,tak mau ada supplement lain


- Elakkan minum minuman berkafein sperti teh, kopi, Nescafe kerana proses pemecahan lemak akan lambat.


- Acai berry ni tak boleh di ambil dgn produk slimming lain. Jika anda ada makan produk slimming lain, habiskan dulu baru makan acai berry yea.



CARA MAKAN


- Sehari sebiji saja. Makan pagi sebelum sarapan.


- Banyakkan minum air suam/air masak 2-3Liter sehari.

Tuesday, August 28, 2012

VITAMIN C - KULIT/KESIHATAN


VITAMIN C 1000mg

① Kesan yg lebih cepat berbanding 250/500mg
② Harga lebih kurang je tp kesan lebih cepat...
③ Mencantikkan serta menggebukan kulit wajah dan badan
④ Amat sesuai d amalkan bg mereka yg bermasalah sinus/resdung
⑤ Amat sesuai untuk ibu yg mengandung & menyusukan baby
⑥ Anti-penuaan & anti-oksidan yg tinggi khasiat
⑥ Mempunyai kelulusan KKM & HALAL
⑦ Menguatkan sistem imum badan, kuku & akar rambut

CARA PEMAKANAN
- Makan pagi sebiji sebelum sarapan

HARGA

10 BIJI / RM 20.00 TERMASUK POS LAJU SM

30 BIJI / RM 50.00 TERMASUK POS LAJU SM
* FREE SABUN VITAMIN (SABUN TERBARU)

MACAM MANA NAK ODER


Untuk pesanan anda boleh terus 'sms' saya 012-5310782. Selepas anda membuat pesanan dan bayaran, saya akan semak pesanan dan bayaran anda, saya akan 'sms' konpom kepada anda, terus sy packingkan dan hantar kepada anda. Mudahkan???


Penghantaran barangan dalam 1-3hari waktu bekerja.


Terima Kasih.




PROMOSI SEPTEMBER 2012

> SEMUA BARANGAN D'HERBS 15% TIDAK TERMASUK POS LAJU + RM7 POS LAJU SM

> SEMUA BARANGAN JELITA KOSMETIK 10-20% TIDAK TERMASUK RM7 POS LAJU SM

> ZIRANA 5 IN 1 RM 65.00 TERMASUK POS SM SAJA + RM5 SS

> COCOA COLAGEN POWER PLUS RM50.00 TERMASUK POS SM SAJA + RM5 SS

> KOPI MAK DARA SEKOTAK RM25.00 TERMASUK POS LAJU SM + RM5 SS

> GARAM MANDI SUSU BERAS RM 28.00 TERMASUK POS LAJU SM + RM5 SS

> SABUN SPA 3KETUL RM30.00 TERMASUK POS LAJU SM + RM5 SS

> MANDIAN BADAN RM 30.00 TERMASUK POS LAJU SM + RM5 SS

> SKRUB KOPI DAN MUTIARA RM20.00 TERMASUK POS LAJU SM + RM5 SS

> JUS DELIMA TURKI 2 BOTOL RM50.00 TERMASUK POS LAJU SM + RM5 SS

> PUERARUA HERBAL BUST CREAM RM30.00 TERMASUK POS LAJU SM + RM5SS

> SYAMPOO MEWARNAKAN RAMBUT HALAL 4 PAKET RM50.00 TERMASUK POS LAJU SM + RM5 SS

> BODY BUTTER RM30.00 TERMASUK POS LAJU SM + RM5 SS

APA ITU KEPUTIHAN? MASALAH WANITA

SIMPTOM KEPUTIHAN WANITA....BAGAIMANA NAK TAHU...

Keputihan yang normal bukanlah satu penyakit yang berbahaya atau gejala penyakit tetapi apabila tanda tanda abnormal muncul itu akan dikhuatiri akan menjadi penyakit.Cara paling mudah untuk kita mengenal pasti samaada keputihan anda di tahap normal atau abnormal adalah melalui simptom keputihan itu :

1-Simptom 1-Lendir bewarna putih kekuningan,pekat bergumpal,berbau dan gatal di vagina-Penyebabnya ialah kulat Candida sp-Jika dibiarkanboleh melemahkan pertahanan diri dan menggalakkan bakteria bahaya lain merebak seperti E-Coli.

2-Simptom 2- Lendir berwarna kuning pekat kehijauan, berbuih dan berbau busuk.Vagina terasa sakit jika ditekan,kadang kadang disertai rasa sakit semasa buang air kecil dan ada bintil atau luka di bibir vagina serta gatal.-Penyebabnya ialah bakteria jenis Trichomonas vaginalis dan Enterobiasis-Kemungkinan penyakitnya ialah jangkitan penyakit kelamin.

3-Simptom 3-Lendir pekat dan kehijauan kadang-kadang bercampur darah, berbau hamis namun tidak timbul rasa gatal pada vagina dan terdapat luka.-Penyebabnya adalah virus dan dikhuatiri mungkin tanda tanda awal pra kanser rahim.

Saturday, August 25, 2012

JAMU SUSUK DARA





>>>C U I T-C U I T<<<<

SOALAN YANG SELALU BAKAL PEMBELI TANYAKAN.
JAMU MANA YANG BOLEH BAGI KETAT & KURUSKAN BADAN?

JSD SEMEMANGNYA MENGETATKAN DARI JAMU, FEMININ WASH HINGGA LA INTIM GEL SEMUA BERFUNGSI UTK MENGETATKAN.

JAMU SUSUK RAHSIA PENGANTIN 
- MEMBERSIHKAN RAHIM DGN MENYEDUT KOTORAN KELUAR & POWER 'KETATNYA'.(umpama malam pertama)
HARGA RM 65.00 TIDAK TERMASUK POS 
+ RM7.00 POS LAJU SM : +RM9.00 POS LAJU SS

JAMU AKU DARA 
- MENGECUTKAN RAHIM YG KEMBANG, MENEGANGKAN...DADA & PUNGGUNG, MENCAIRKAN DARAH BEKU, KEPUTIHAN DAN JUGA LEMAK. (kalau amalkan boleh kurus insya'Allah)BOLEH 'MENGETATKAN' JUGA.
HARGA RM 48.00 TIDAK TERMASUK POS 
+ RM7.00 POS LAJU SM : +RM9.00 POS LAJU SS




MASKER VAGINA 
- MENGHILANGKAN KEGATALAN, KEPUTIHAN DI MISS V.
- MENCANTIKKAN SEMULA MISS V YG DAH BERKEDUT TU
- DIA BAGI TEGANG DAN SENYUM SEMULA,
- JUGA BERTIDAK 'MENGETATKAN' MISS V YG LONGGAR.  
HARGA RM 25.00 TIDAK TERMASUK POS 
+ RM7.00 POS LAJU SM : +RM9.00 POS LAJU SS




FEMININE WASH
 - MEMBERSIHKAN MISS V SESUAI UTK YG MENGALAMI KEGATALAN DI MISS V, KEPUTIHAN
 - GATAL DICELAH PEHA JUGA 'MEGETATKAN'.  
HARGA RM 48.00 TIDAK TERMASUK POS 
+ RM7.00 POS LAJU SM : +RM9.00 POS LAJU SS


INTIM GEL 
- MERANSANG KEMBALI KEINGINAN TUK 'BERSAMA' BAGI YG DAH KURANG BERNAFSU.
- MENYUBURKAN DALAMAN RAHIM, FUNGUS HILANG  INSYA'ALLAH KEPUTIHAN PUN HILANG. 
- JUGA 'MENGETATKAN' MISS V. 

INTIM GEL (IG) ADALAH UNTUK SEMUA GOLONGAN WANITA YANG BELUM BERKAHWIN DAN TELAH BERKAHWIN.

1) UNTUK YG BELUM BERKAHWIN SAPUKAN DI SEKITAR VAGINA UNTUK MEMBUNUH
KUMAN DAN MENGHILANGKAN KEGATALAN SETERUSNYA MENGELAKKAN KEPUTIHAN DAN BAU KURANG ENAK DI VAGINA

2) UNTUK YG TELAH BERKAHWIN DAN INGINKAN SEMARAK CINTA DI DALAM
HUBUNGAN SUAMI ISTERI. FUNGSI UTAMA IALAH UNTUK MENGETATKAN VAGINA,
MENCEGAH BAU DI TEMPAT SULIT, MENCEGAH PENGERINGAN, MEMBUNUH BAKTERIA DAN FUNGUS, MENGATASI MASALAH KEPUTIHAN. BAGI YG TELAH BERKAHWIN GEL INI DIMASUKKAN KE DALAM VAGINA DI SEKITAR DINDING VAGINA DAN NIKMATILAH KEPUASANNYA!!!!
HARGA RM 56.00 TIDAK TERMASUK POS 
+ RM7.00 POS LAJU SM : +RM9.00 POS LAJU SS


MINYAK IKAT KASIH
 (HARGA RM 65.00 TIDAK TERMASUK POS 
+ RM7.00 POS LAJU SM : +RM9.00 POS LAJU SS)


DAN BAGI CIK ADIK... CIK KAK YANG NAK TAU MANA JAMU YG BOLEH BAGI KETAT....
INILAH DIA RANGKAIAN JAMU SUSUK DARA DAN PASTI SELEPAS INI AKAN ADA KELUARAN TERBARU LAGI. NAK TAU KENA BELI & CUBA DULU ^____^

COKLAT LOVE HABIBI
 (HARGA RM 48.00 TIDAK TERMASUK POS 
+ RM7.00 POS LAJU SM : +RM9.00 POS LAJU SS)


MAGIC BODY SLIM
(HARGA RM 36.00 TIDAK TERMASUK POS 
+ RM7.00 POS LAJU SM : +RM9.00 POS LAJU SS)


Bagi ibu2 yg pregnant..misti mengalami masalah leher hitam.. jom baca testimoni ni

testi hot lagi..customer preggy..pigmentation teruk sgt..abis leher2 hitam n tebal..alhamdullilah..br 2weeks pakai dh nmpk leher makin cerah n makin menipis..terbaekk ar..pakai MBSS rm36..mcm2 leh guna..nk kurus..hilangkan parut..senang kuarkan daki2..cust trs booking set bersalin jsd.

Saturday, July 7, 2012

PROMOSI RAMADHAN - JULAI/OGOS



HARGA YANG TERTERA TIDAK TERMASUK POS
+ RM7.00 UNTUK POS LAJU BAGI SETIAP PEMBELIAN ANDA (<500Gram) 


PROMOSI SEHINGGA 31 OGOS 2012





ZIRANA 5 IN 1 (TEKNOLOGI JEPUN)

~KEISTEMEWAAN FIR (FAR INFRA-RED)~
•Memperbetulkan perjalanan darah dalam tubuh.
•Meningkatkan kadar metabolism.
•Memperbetulkan dan memulihkan sistem pernafasan.
•Mengelakkan pertumbuhan bakteria.
•Mengeluarkan peluh asid.
•Menggalakkan tumbesaran lebih teratur.
•Mengekalkan kesegaran badan.
•Mengurangkan kandungan asid dalam darah.
•Menghilangkan kesakitan pada tubuh badan atau tempat yang sakit.
•Tidur lebih nyenyak.
•Menghilangkan bau badan.
•Menghilangkan kulat dan fungus.
•Membersihkan udara dalam badan.
•Mengekalkan kepanasan suhu dalam badan.
•Membetulkan sistem urat saraf dalam badan secara automatik

BAGAIMANA CARA PEMAKAIAN?

* MULAKAN DARIPADA ATAS SARUNG KE BADAN
* PAKAI SELAMA 8 JAM SETIAP HARI UTK DAPATKAN KESAN YG CEPAT
* MINUM AIR BANYAK UNTUK MENDAPATKAN KESAN YG LEBIH BAIK
* BASUH PADA WAKTU MALAM, JIKA DIGUNA SIANG HARI.

* Set terdapat dlm 2 warna hitam dan koko

HARGA

RM70.00/SEKOTAK (Termasuk pos SM + RM5 SS)

PERCUMA SABUN SELULIT 2 KETUL

MACAM MANA NAK ODER

Promosi set kecantikkan ini dengan harga berbaloi-baloi. Untuk pesanan anda boleh terus 'sms' saya. Selepas anda membuat pesanan dan bayaran, saya akan semak pesanan dan bayaran anda, saya akan 'sms' konpom kepada anda, terus sy packingkan dan hantar kepada anda. Mudahkan???

Penghantaran barangan dalam 1-3hari waktu bekerja.

Terima Kasih.



Tuesday, June 19, 2012

PROMOSI CCPP/SOY COLAGEN



PROMOSI 3 KOTAK TERMASUK POS KE SM CUMA RM55.00 SAHAJA.

Monday, June 11, 2012

KOPI MAK DARA



KOPI MAK DARA

Kopi Mak Dara adalah kopi yang berherba yang digabungkan melalui warisan sezaman dan teknologi sains nutrisi hasil dari rahsia hutan hujan yang semulajadi. Ramuan minuman herba yang inovatif ini memberikan kebaikan untuk luar tubuh dan dalam malah meningkatkan daya sistem tahan untuk tubuh .

Kopi pra-campuran 4 dalam 1 ini, mengandungi herba seperti kayu serapat dan direka untuk kesihatan dalaman wanita.

Kebaikan :
1> mencantikkan kulit (ramuan collagen)
2> melawaskan sistem pencernaan
3> mengenyangkan (sesuai utk diet)
4> memberi tenaga tambahan

KANDUNGAN
20 Sachet

HARGA
RM19.00/SEKOTAK (Tidak termasuk pos)
RM25.00/SEKOTAK (Termasuk pos SM + RM5 SS)
RM45.00 2KOTAK (Termasuk pos SM + RM5 SS)

MACAM MANA NAK ODER

Promosi set kecantikkan ini dengan harga berbaloi-baloi. Untuk pesanan anda boleh terus 'sms' saya. Selepas anda membuat pesanan dan bayaran, saya akan semak pesanan dan bayaran anda, saya akan 'sms' konpom kepada anda, terus sy packingkan dan hantar kepada anda. Mudahkan???

Penghantaran barangan dalam 1-3hari waktu bekerja.

Terima Kasih.

Sunday, June 10, 2012

CELAK ARAB - D'Herbs





CELAK ARAB

-Dijamin Pekat, Tahan Lama, Tidak Meleleh, Halal -

HARGA
RM15.90 (Termasuk pos)


Saturday, June 9, 2012

JUS DELIMA DARI TURKI - TERBARU


PATI DELIMA DARI TURKI

AMALKAN PATI KURMA NI UTK MEMUDAHKAN ANDA BERSALIN..
SATU SUDU DIMASUKKAN DALAM SUSU SETIAP HARI..
RASANYA SEDAP SEPERTI AIR SOYA GULA MERAH..

Alternatif utk ibu hamil yg mual/ morning sickness: pati delima Gulsan

*Pati delima ini merupakan pati delima yang di import direct dari Turki.

*Pati delima Gulsan ini merupakan ekstrak pekat buah delima dan dijamin 100% tulen dan tidak ditambah dengan apa-apa bahan sampingan.

*Pati delima ini sesuai diminum untuk seisi keluarga tak kira tua ataupun muda, sihat ataupun sakit.

*Pati ini juga sesuai diminum oleh ibu-ibu mengandung dan juga ibu yang menyusukan anak kerana ia mengandungi banyak khasiat dan termasuk dalam golongan makanan yang disunahkan untuk makan.

*Pati delima Gulsan ini mengandungi khasiat semulajadi untuk menjaga kesihatan tubuh badan secara
menyuluruh dan berupaya untuk mengawal dan merawat pelbagai jenis penyakit, Insyaallah.

Antara khasiat dan fungsi Pati Delima Gulsan :
* Untuk Ibu Mengandung:
* Menaikkan HB semasa mengandung.
* Mengatasi masalah morning sickness dan rasa berat badan.
* Menambah cantik dan gebu kulit anda dan baby anda, di samping membantu proses tumbesaran baby dalam kandungan.
* Meningkatkan kecergasan tubuh badan semasa hamil. Untuk Wanita dan Lelaki (mengembalikan 
   kehangatan malam pertama):
* Meningkatkan keupayaan libido (seksual).
* Mengetatkan rahim dan menyuburkan rahim.
* Meningkatkan pelinciran semulajadi, menjadikan hubungan intim lebih selesa dan mesra.
* Untuk Wanita memperelok dan melancarkan perjalanan haid.
* Menyingkirkan lemak dan kolestrol berlebihan dan melangsingkan badan.
* Membakar kalori dgn cepat, meningkatkan tenaga dan memulih keletihan.
* Memelihara kadar keseimbangan hormon semasa haid (mengelak kesakitan senggugut).
* Menegangkan payudara, membentuk perut dan punggung yg lebih kemas.
* Mencuci darah kotor, mencantikkan kulit muka dan badan dari dalam.
* Untuk Seisi Keluarga tak kira tua ataupun muda.
* Menurunkan tekanan darah tinggi / kolesterol tinggi.
* Mengeluarkan peluh / toksin.
* Melegakan sakit kepala.
* Menyihatkan fungsi jantung dan hati, melancarkan kerja2 mengepam darah utk keperluan sel2 badan.
* Menguatkan daya tahan tubuh utk melawan serangan penyakit.
* Melancarkan peredaran darah.
* Mengeluarkan angin dan asid dalam badan (mencegah penyakit gastrik dan kanser usus).
* Melancarkan proses penghadaman makanan, membersih usus dan mengeluarkan keracunan badan.
* Membakar kalori dgn cepat, meningkatkan tenaga dan memulih keletihan.
* Membuang asid urik dlm sendi utk meredakan penyakit gout.
* Menurunkan paras glukosa dlm darah, membantu pesakit kencing manis.
* Sesuai dijadikan sebagai ubat batuk kerana ia menghapuskan kahak, meredakan penyakit batuk.
* Mencegah berlakunya serangan angin ahmar bagi golongan warga tua
* Membantu mencerdaskan minda dan daya ingatan kanak-kanak dan pelajar sekolah.

KANDUNGAN
250ML

HARGA
RM30.00 TERMASUK KOS PENGHANTARAN SM +RM5 S

SABUN SPA



SABUN SPA
Sabun ini sesuai untuk orang yg suka lulur badan. Sabun Spa berfungsi seperti sabun lulur yg lain jugak. Berguna untuk menanggalkan sel-sel kulit mati, membuang kotoran dan debu, memberi nutrisi pada kulit, memperbaiki sirkulasi O2 dan peredaran darah, memudarkan kesan parut dan luka serta mencerahkan kulit juga menjaga kelembapan kulit, dapat menghilangkan bekas-bekas dan kesan jerawat serta flek - flek hitam pada celah peha, siku dan lutut. Antara kebaikkannya turut mencegah kanser kulit, sangat sesuai untuk kulit kering dan menjadikan warna kulit serata dan lembut serta badan harum.

BERAPA JENIS?
Asam Jawa Kunyit Lemon Pepaya Oren
Madu + Ginseng
Madu + Tembikai
Strawbery
Mineral
Lime
Mangosteen

HARGA RM 10/pcs (tidak termasuk pos)

TESTIMONI PENGGUNA

AIN SYAHIRAH - KELANTAN
Petikan sms 17.5.12 - 8.20 mlm
- Salam kak. Alhmadulillah lpas guna sabun spa yg sy bli hr tu flex2 hitam dah semakin berkurang. sy nak oder lagi.

Lina - ALOR SETAR
Petikan sms 10.5.12 - 10.20 mlm
- Kak, sabun spa yg kunyit dengan ginseng serba 2ketul ye. beli lebih sb mak mertua nak gak. Bguslah utk merawat gatai2 badan dengan bau peluh. mcm sy ni kerja berjemur plak hihihi



Friday, June 8, 2012

PROMOSI JUN 2012



SET PUTEH SERAI (SET BESAR)
- SABUN SERAI WANGI
- ROSE TONER
- KRIM SIANG 10G
- KRIM MALAM 10G


CUMA RM100.00 TERMASUK POS


MACAM MANA NAK ODER

Isi borang pesanan di bawah dengan lengkap. Saya akan semak pesanan dan bayaran anda, saya akan 'sms' konpom kepada anda, terus sy packingkan dan hantar kepada anda. Mudahkan??? Mudah & cepat sms 012-5310782.

Penghantaran barangan dalam 1-3hari waktu bekerja.

Terima Kasih.

Thursday, April 26, 2012

Terbaru ~ Promosi D'Herbs

SABUN MUKJIZAT

Dengan adunan herba-herba terpilih seperti :
* kayu manis
* cengkih
* pegaga dll

FUNGSI-FUNGSINYA: Sesuai digunakan untuk
* Membuang panau,
* Daki,
* Jerawat badan
* Kulit kasar
* Mencerahkan kulit badan
* Mengatasi bau badan

HARGA
RM 19.90 Seketul

HARGA PROMOSI RM 25.00 Seketul (termasuk pos)

KRIM RAMBUT LEBAT

KEBAIKKAN KRIM RAMBUT LEBAT


- Mengekalkan kehitaman rambut tanpa perlu diwarnakan
- Sesuai digunakan sebagai krim harian rambut agar kekal segar dan bersinar
- Mengatasi masalah rambut GUGUR, melebatkan rambut dan mengurangkan kelemumur
- Membekalkan oksigen yang mengcukupi bagi mempercepatkan pertumbuhan
- Menguatkan akar rambut agar tidak mudah putus
- Sesuai digunakan oleh semua lelaki dan juga wanita

HARGA
RM 28.90 Sekotak

HARGA PROMOSI RM 34.00 Sekotak (termasuk pos)


LOSYEN PANAS MAKBUL MUNAJAT

KEGUNAAN MAKBUL MUNAJAT:


- Krim panas pelbagai guna
- Urutan seluruh badan
- Sapuan pada perut, sendi dan otot
- Sesuai untuk ibu lepas bersalin
- Kegunaan luaran sahaja
- Boleh digunakan sekerap yang mungkin
- Tidak berminyak dan mudah meresap
- Kegunaan Seisi keluarga
- Sesuai digunakan oleh lelaki dan wanita
- Membantu membakar lemak dan selulit
- Untuk kesan yang lebih baik gunakan bersama Premium Diet
- Tidak sesuai digunakan untuk bayi
- Sesuai digunakan terkena gigitan serangga

HARGA
RM 26.00 Sekotak

HARGA PROMOSI RM 24.00 (tidak termasuk pos)
HARGA PROMOSI RM 30.00 (termasuk pos)

Saturday, April 14, 2012

PROMOSI RM100.00











PROMOSI RM100.00

- SET PEARL 1 SET

- SABUN SPA SEKETUL

- KRIM SIANG JELITA 10G 1PCS

- 3KETUL SABUN HERBA PAYUDA

HARGA BARANG INI BERNILAI LEBIH RM100.00

KINI DENGAN HARGA PROMOSI SEMPENA ULANGTAHUN KE3 AURABIZ2U, CUMA RM100.00 TERMASUK KOS PENGANTARAN.


JADI APA TUNGGU LAGI, HUBUNGI SAYA 0125310782 UNTUK MENDAPATKAN SET INI SEKARANG.

Monday, April 2, 2012

PROMOSI APRIL 2012




SABUN SERAI WANGI 20G SEKETUL


MANDIAN SUSU SEBOTOL


KRIM SIANG 5GRAM 1PCS


RM 60.00 (SM termasuk pos + RM5.00 SS)




SET PUTEH QASEH 1 SET


SABUN SPA 1 KETOL


BB CREAM 1PCS


RM 70.00 (SM termasuk pos + RM5.00 SS)







SLIMMING SPA SALT 1PCS


SEKOTAK PREMIUM DIET PLUS


3 KETOL SABUN SELULIT


RM 60.00 (SM termasuk pos + RM5.00 SS)




SERUM EMAS 1PCS


KRIM PENCERAHAN 7HARI 1PCS


SEKOTAK GLOW B WHITE


RM 70.00 (SM termasuk pos + RM5.00 SS)




KRIM WHITENING ARMPIT 1PCS


BODY BUTTER CREAM 1PCS


SABUN APRICOT 20GRAM SEKETOL


RM 60.00 (SM termasuk pos + RM5.00 SS)




SET PUTEH SERAI 1SET


MAKSER YOGURT 1PCS


3KETOL SABUN PAYUDA


RM 70.00 (SM termasuk pos + RM5.00 SS)



Sempena ulangtahun 'AURABIZ2U' yang ke3...



Promosi ini untuk semua pelanggan.


Jadi apa tunggu lagi?


JOMMM ODER....



OPSSSSSSSSSSSSS dapatkan hadiah misteri dari saya dengan setiap pembelian apa saja barang di 'AURABIZ2U'



MACAM MANA NAK ODER



Promosi set kecantikkan ini dengan harga berbaloi-baloi. Untuk pesanan anda boleh terus 'sms' saya. Selepas anda membuat pesanan dan bayaran, saya akan semak pesanan dan bayaran anda, saya akan 'sms' konpom kepada anda, terus sy packingkan dan hantar kepada anda. Mudahkan???


Penghantaran barangan dalam 1-3hari waktu bekerja.


Terima Kasih.

BORANG PESANAN AURA BIZ

JENIS BARANG 1 :
PILIHAN SET KECANTIKKAN JELITA ANDA? SET PUTEH QASEH
SET CERAH CINTA
SET PEARL
SET PUTEH CINTA
SET PUTEH SERAI
SET LENGKAP PUTEH JELITA
BIL :
JENIS BARANG 2 :
PILIHAN SET KECANTIKKAN JELITA ANDA? SET PUTEH QASEH
SET CERAH CINTA
SET PEARL
SET PUTEH CINTA
SET PUTEH SERAI
SET LENGKAP PUTEH JELITA
BIL :
JENIS BARANG 3
BIL:
NAMA :
EMAIL :
ALAMAT :
NO TEL :
BAYARAN MELALUI :
BUKTI PEMBAYARAN (Sila copy & paste d sini TARIKH, MASA, JUMLAH TRANSAKSI)

Put a website form like this on your site.

PENGHARGAAN

PENGHARGAAN