PENGUMUMAN


PELUANG NIAGA

PELUANG NIAGA

Monday, March 28, 2011

Set Kecantikkan Jelita



SET LENGKAP PUTEH JELITA mengandungi

- Sabun Susu Beras

- Krim Malam

- Krim Siang

- Toner

- Masker Pemutihan

HARGA

RM 80.00 (Termasuk pos penghantaran)




SET PEARL mengandungi

- Sabun Kolagen

- Krim Mutiara

- Toner

HARGA

RM 70.00 (Termasuk pos penghantaran)




SET PUTEH SERAI mengandungi

- Sabun Serai Wangi

- Krim Malam

- Krim Siang

- Toner

HARGA


RM 70.00 (Termasuk pos penghantaran)





SET PUTEH CINTA mengandungi


- Sabun Susu Beras

- Krim Malam

- Krim Siang

- Toner


HARGA


RM 70.00 (Termasuk pos penghantaran)


MACAM MANA NAK ODER

Isi borang pesanan di bawah dengan lengkap. Saya akan semak pesanan dan bayaran anda, saya akan 'sms' konpom kepada anda, terus sy packingkan dan hantar kepada anda. Mudahkan???Penghantaran barangan dalam 1-3hari waktu bekerja.



NANTI DULU!!!!


SEMPENA PELANCARAN SET KECANTIKKAN JELITA

BERMULA 1 APRIL INI, SETIAP PEMBELIAN 1 SET

KECANTIKKAN JELITA ANDA AKAN DAPAT

PERCUMA SEKETUL SABUN SPA YANG BERNILAI RM10.00


APA TUNGGU LAGI, JOM BUAT PESANAN.


Sebarang pertanyaan boleh hubungi saya 012-5310782 Nora


Terima kasih.


TERBARU - Krim Malam dari Jelita



KRIM MALAM DARI JELITA

- Membantu memutihkan wajah yg bermasalah seperti jeragat, jerawat dan tonasi kulit wajah yang tidak sekata.

- Menanggalkan sel-sel kulit mati dan memudarkan parut.

- Membantu menghaluskan kulit wajah anda.


- Membantu kulit tampak sekata dan sempurna setelah kesan jeragat pudar.

- Sesuai semua jenis kulit wajah.

- Penggunaan krim ini secara teratur, kesan akan dapat di lihat dalam masa 8 hari.

-Dengan penggunaan krim ini secara berterusan, ia dapat mengatasi jeragat dari berulang.

BERAT

5 Gram

HARGA

RM 20.00 (Tidak termasuk pos)

MACAM MANA NAK ODER

Isi borang pesanan di bawah dengan lengkap. Saya akan semak pesanan dan bayaran anda, saya akan 'sms' konpom kepada anda, terus sy packingkan dan hantar kepada anda. Mudahkan???Penghantaran barangan dalam 1-3hari waktu bekerja.

Terima Kasih.

TESTIMONI


Pengguna 1 -Alor setar, kedah




SEBEBELUM PAKAI KRIM MALAM JELITA


SELEPAS SEMINGGU GUNA KRIM MALAM JELITA

Sunday, March 27, 2011

Krim Siang - SPF 40




KRIM SIANG
- Krim ini mengandungi SPF 40.
- Tekstur krim yg halus & wangi.
- Seratakan warna di wajah.
- Sesuai untuk semua jenis dan warna kulit.
- Sbgai alas bedak yg boleh menggebukan kulit.
HARGA
5 Gram - RM 25.00 (Tidak termasuk pos)
10 Gram - RM 40.00 (Tidak termasuk pos)
BERAT

5 Gram - RM 25.00
10 Gram - RM 40.00

MACAM MANA NAK ODER

Isi borang pesanan di bawah dengan lengkap. Saya akan semak pesanan dan bayaran anda, saya akan 'sms' konpom kepada anda, terus sy packingkan dan hantar kepada anda. Mudahkan???Penghantaran barangan dalam 1-3hari waktu bekerja.
Terima Kasih
Testimoni Pelanggan Yang Telah Menggunakan Krim Siang

Kak Jamaliah - Pendang, Kedah
Bestlah akak pakai krim ni. lembut je dengan serata & tahan lama.
Kak Zah - Jln Stadium
Akak syok la guna krim ni. halus ja. kak dah promot kt kawan-kawan bila ada yang tanya krim apa kak guna.
Kiriman SMS Atie - Arau
Aura, atie tak pernah guna day cream yg mcm ni halus dan kemas. make up pun tahan lama sampai petang.
Kiriman SMS Mia - Bukit Mertajam
Aura, ramai tegur perubahan make up sy pas guna day krim yg beli kat aura.. 10q ya

Sabun Wangian - Cenderahati






Salam...


Produk dalam bentuk cenderahati dari aura ni...


WANGI! CANTIK! COMEL! TERTARIK!

MENARIK! PELBAGAI BENTUK & COLOR!

Sesuai untuk di jadikan hadiah hari guru, hari ibu, hari bapa dan macam-macam hari lagi la. Sabun Wangi ni juga sesuai di jadikan hantaran majlis pertunangan & kenduri kahwin. Tak lupa juga boleh dijadikan hadiah buat tetamu-tetamu majlis perkahwinan anda. Wangian macam-macam jenis. Ada boleh buat permintaan dan akan cuba laksanakan impian dan kehendak anda.


Harga??? Jangan risau berpatutan dari RM 1.50- RM 4.00 (1 kotak)

Tempahan di buka sekarang. Untuk maklumat,

anda boleh hubungi saya 012-5310782


BORANG PESANAN AURA BIZ

JENIS BARANG 1 :
PILIHAN SET KECANTIKKAN JELITA ANDA? SET PUTEH QASEH
SET CERAH CINTA
SET PEARL
SET PUTEH CINTA
SET PUTEH SERAI
SET LENGKAP PUTEH JELITA
BIL :
JENIS BARANG 2 :
PILIHAN SET KECANTIKKAN JELITA ANDA? SET PUTEH QASEH
SET CERAH CINTA
SET PEARL
SET PUTEH CINTA
SET PUTEH SERAI
SET LENGKAP PUTEH JELITA
BIL :
JENIS BARANG 3
BIL:
NAMA :
EMAIL :
ALAMAT :
NO TEL :
BAYARAN MELALUI :
BUKTI PEMBAYARAN (Sila copy & paste d sini TARIKH, MASA, JUMLAH TRANSAKSI)

Put a website form like this on your site.

PENGHARGAAN

PENGHARGAAN