PENGUMUMAN


PELUANG NIAGA

PELUANG NIAGA

Sunday, March 27, 2011

Krim Siang - SPF 40




KRIM SIANG
- Krim ini mengandungi SPF 40.
- Tekstur krim yg halus & wangi.
- Seratakan warna di wajah.
- Sesuai untuk semua jenis dan warna kulit.
- Sbgai alas bedak yg boleh menggebukan kulit.
HARGA
5 Gram - RM 25.00 (Tidak termasuk pos)
10 Gram - RM 40.00 (Tidak termasuk pos)
BERAT

5 Gram - RM 25.00
10 Gram - RM 40.00

MACAM MANA NAK ODER

Isi borang pesanan di bawah dengan lengkap. Saya akan semak pesanan dan bayaran anda, saya akan 'sms' konpom kepada anda, terus sy packingkan dan hantar kepada anda. Mudahkan???Penghantaran barangan dalam 1-3hari waktu bekerja.
Terima Kasih
Testimoni Pelanggan Yang Telah Menggunakan Krim Siang

Kak Jamaliah - Pendang, Kedah
Bestlah akak pakai krim ni. lembut je dengan serata & tahan lama.
Kak Zah - Jln Stadium
Akak syok la guna krim ni. halus ja. kak dah promot kt kawan-kawan bila ada yang tanya krim apa kak guna.
Kiriman SMS Atie - Arau
Aura, atie tak pernah guna day cream yg mcm ni halus dan kemas. make up pun tahan lama sampai petang.
Kiriman SMS Mia - Bukit Mertajam
Aura, ramai tegur perubahan make up sy pas guna day krim yg beli kat aura.. 10q ya

BORANG PESANAN AURA BIZ

JENIS BARANG 1 :
PILIHAN SET KECANTIKKAN JELITA ANDA? SET PUTEH QASEH
SET CERAH CINTA
SET PEARL
SET PUTEH CINTA
SET PUTEH SERAI
SET LENGKAP PUTEH JELITA
BIL :
JENIS BARANG 2 :
PILIHAN SET KECANTIKKAN JELITA ANDA? SET PUTEH QASEH
SET CERAH CINTA
SET PEARL
SET PUTEH CINTA
SET PUTEH SERAI
SET LENGKAP PUTEH JELITA
BIL :
JENIS BARANG 3
BIL:
NAMA :
EMAIL :
ALAMAT :
NO TEL :
BAYARAN MELALUI :
BUKTI PEMBAYARAN (Sila copy & paste d sini TARIKH, MASA, JUMLAH TRANSAKSI)

Put a website form like this on your site.

PENGHARGAAN

PENGHARGAAN