PENGUMUMAN


PELUANG NIAGA

PELUANG NIAGA

Thursday, July 21, 2011

Terbaru - SERUM EMAS








SERUM EMAS

Serum emas ini mengandungi Kolagen, Aloevera, Vitamin E dan Ekstrak Mutiara dan diformulasikan dari serbuk emas yang kaya dengan mineral dan khasiat meneutralkan mineral wajah kita secara semulajadi.
Bersifat anti pigmentasi dan kedutan. Ia juga mencegah penuaan dan memperbaharui sel-sel kulit mati dan ia mengadungi antioksidan yang tinggi. Serum ini sesuai di pakai bila-bila masa dan tanpa pengelupasan. Dengan ekstrak mutiara, pencerahan dapat di lihat 7hari. InsyaAllah.

Serum emas juga merangsang kulit wajah agar tegang dan menutupi garisan halus. Ia juga mengembalikan kulit wajah yang tidak bermaya dan melembapkan kulit wajah. Kesan akan dapat di lihat jika penggunaan ia teratur. Kulit wajah anda akan cerah, anjal dan JELITA.
CARA KEGUNAAN
Sekali picitkan serum emas, sapukan pada wajah dan meresap masuk ke dalam kulit. Ia tidak melekit dan sesuai di pakai setiap hari. Selepas pakai serum emas, anda boleh memakai krim siang atau bedak seperti biasa.


BERAT

20 ML
HARGA

RM 30.00 SM (termasuk kos penghantaran pos laju)

RM 35.00 SS (termasuk kos penghantaran pos laju)
MACAM MANA NAK ODER

Isi borang pesanan di bawah dengan lengkap. Saya akan semak pesanan dan bayaran anda, saya akan 'sms' konpom kepada anda, terus sy packingkan dan hantar kepada anda. Mudahkan???Penghantaran barangan dalam 1-3hari waktu bekerja.
Untuk mudah lagi, terus je 'sms' saya 0125310782

Terima Kasih.

Wednesday, July 20, 2011

Sabun Apricot - Sabun Skrub










SABUN APRICOT PLUS T3


Sabun yang sesuai untuk skrub muka. Ia berfungsi menanggalkan sel-sel kulit mati dan mengurangkan garisan kasar di wajah. Dengan ekstrak apricot dan tea tree oil, ia juga mampu mengawal kulit muka dari berminyak. Ia sesuai untuk laki dan wanita.


BERAT

50 Gram RM20.00 (tak termasuk kos penghantaran)


20 Gram RM10.00 (tak termasuk kos penghantaran)


MACAM MANA NAK ODER


Isi borang pesanan di bawah dengan lengkap. Saya akan semak pesanan dan bayaran anda, saya akan 'sms' konpom kepada anda, terus sy packingkan dan hantar kepada anda. Mudahkan???Penghantaran barangan dalam 1-3hari waktu bekerja.


Untuk mudah lagi, terus je 'sms' saya 0125310782


Terima kasih.


EYE GEL






EYE GEL


Mengurangkan garisan dan lingkaran bawah mata anda. Ia juga dapat mengurangkan kesan kehitaman @ sebam di bawah mata anda. Penggunaan selepas mandi @ sebelum anda tidur. Anda juga boleh memakai pada waktu siang. Caranya pakai 'eye gel' dahulu, kemudian anda pakai foundation @ bedak. Eye gel ini tidak melekit dan kesan nampak dalam 2-3 hari saja.


HARGA


RM 35.00 SM (termasuk penghantaran pos laju)




RM40.00 SS (termasuk penghantaran pos laju)



BERAT


20 Gram (utk sebulan)



MACAM MANA NAK ODER



Isi borang pesanan di bawah dengan lengkap. Saya akan semak pesanan dan bayaran anda, saya akan 'sms' konpom kepada anda, terus sy packingkan dan hantar kepada anda. Mudahkan???Penghantaran barangan dalam 1-3hari waktu bekerja.

Untuk mudah lagi, terus je 'sms' saya 0125310782



Terima Kasih.


Tuesday, July 12, 2011

Krim Payuda





KRIM PAYUDA


Bust-Up-Cream berasaskan formula bahan semulajadi dan collagen bagi membesarkan saiz payudara dan diformulasikan untuk membantu untuk menegang dan memontokkan kulit di sekitar bahagian payudara. Bagi yang telah menggunakan Bust-Up-Cream akan mendapat kesan yang cepat dan secara tidak langsung membantu membesarkan dan menegangkan payudara. Bust-Up-Cream berkesan secara 99% dari kebanyakkan wanita yang telah menggunakan produk ini. Anda akan merasai perbezaan dalam masa seminggu (1) untuk kesan penggunaan yang teratur.


CARA GUNA


Sapu sedikit krim pada bahagian payudara dan urut secara lembut di kedua-dua bahagian payudara, terutama pada bahagian bawah payudara. Urut secara menaik ke atas. Guna 2 kali sehari, pada waktu pagi dan malam selepas mandi. Gunakan setiap hari untuk mendapat kesan berbeza


HARGA


RM 35.00 (Tidak termasuk pos penghantaran)


MACAM MANA NAK ODER


Isi borang pesanan di bawah dengan lengkap. Saya akan semak pesanan dan bayaran anda, saya akan 'sms' konpom kepada anda, terus sy packingkan dan hantar kepada anda. Mudahkan???


Penghantaran barangan dalam 1-3hari waktu bekerja.


Terima Kasih.



Saturday, July 2, 2011

Sabun Kecantikkan Jelita - Size Terbaru







SABUN SERAI WANGI DAN SABUN MANJAKANI, T3



KINI BOLEH DI DAPATI DALAM BERAT 20 GRAM.



DENGAN HARGA YA NG MAMPU DI BELI OLEH SEMUA.


CUMA SEKETUL RM 10.00 SAHAJA



2 KETUL RM 20.00 SM (termasuk kos penghantaran)


2 KETUL RM 25.00 SS (termasuk kos penghantaran)



1. SERAI WANGI No. Kelulusan KBio : AAS0030/11
- Sesuai utk semua jenis kulit muka.
- Berumusan dengan bahan semulajadi untuk merawat & mengawal jerawat yang kronik akibat resdung.
- Sabun ini bertindak secara antiseptik & mampu membunuh bakteria.
- Sesuai juga untuk ‘sunburn’ dan jeragat.
- Mengawal kulit dari berminyak.



2. TEA TREE OIL (T3)
- Untuk kulit muka jenis berminyak. Dgn penggunaan sabun t3 ini, ia dpt mengawal & mengimbangkan kulit yg berminyak.






3. MANJAKANI
- Sesuai utk semua jenis kulit yg berjerawat, resdung & jeragat. Ia juga blh menghilangkan noda-noda hitam di muka dan celah peha, ketiak dan leher.

KUANTITI BERAT


Seketul 20g

MACAM MANA NAK ODER


Isi borang pesanan di bawah dengan lengkap. Saya akan semak pesanan dan bayaran anda, saya akan 'sms' konpom kepada anda, terus sy packingkan dan hantar kepada anda. Mudahkan???

Penghantaran barangan dalam 1-3hari waktu bekerja.


Terima Kasih .

7 Hari Keajaiban Pencerahan - Terbaru









Krim Pencerahan 7 Hari - Keajaiban


- Krim yang terbukti selamat, tanpa pengelupasan dan bahan kimia yang boleh merosakkan kulit wajah anda.


- Mengandungi ekstrak mutiara, kolagen dan bunga sakura serta herba yang selamat untuk menghaluskan kulit wajah anda.


- Warna krim yang natural.


- Sesuai untuk semua jenis kulit.


- Pemakaian krim sehari hanya 2 kali.


- Lebih bersesuai dengan menggunakan sabun kecantikkan Jelita.


CARA PENGGUNAANNYA


Cuci muka dengan SABUN KECANTIKKAN JELITA (untuk hasil yang terbaik, mana-mana sabun pun boleh), urut perlahan-lahan muka, biarkan selama 3minit, kemudian bilas muka anda dengan air yang bersih. Sapukan perlahan-lahan Krim Pencerahan ini pada wajah anda. Ia akan meresap masuk ke kulit wajah. Pada siang hari sebelum memakai alat solek, Krim Pencerahan dahulu juga boleh dijadikan sebagai bedak alas kerana perlindungan UV.


Pada waktu malam, ulangi lagi dengan cuci muka dan pemaikaian krim pencerahan. Penggunaannya yang berterusan tidak akan memberi kesan kepada kulit kerana ianya di aplikasikan untuk menjaga kelembapan semulajadi bagi memastikan kulit sentiasa lembut dan muda. Teruskan penggunaannya sehingga jeragat, jerwat, bintik-bintik hitam ataupun parut kulit muka hilang. Menaikkan seri wajah anda juga.


Wajah anda akan cerah dalam masa 7 hari. InsyaAllah ia akan memberi kesan yang terbaik.


BERAT


20 Gram


HARGA


RM 46.00 (termasuk pos - bagi semenanjung saja)

MACAM MANA NAK ODER

Isi borang pesanan di bawah dengan lengkap. Saya akan semak pesanan dan bayaran anda, saya akan 'sms' konpom kepada anda, terus sy packingkan dan hantar kepada anda. Mudahkan???Penghantaran barangan dalam 1-3hari waktu bekerja.


Untuk mudah lagi, terus je 'sms' saya 0125310782


Terima Kasih.

Krim Kunyit + Kolagen dari Jelita





KRIM KUNYIT + KOLAGEN DARI JELITA


- Membantu mengecutkan jerawat degil dengan kesan yang cepat hanya beberapa penggunaan sahaja.


- Dengan ekstrak kolagen, ia merawat dan menghaluskan kulit wajah anda.


- Sesuai semua jenis kulit wajah yang bermasalah jerawat degil @ bernanah.


- Penggunaan krim ini hanya waktu malam sebelum anda tidur.


- Ia juga boleh digunakan bersama Krim Malam/Krim Mutiara Jelita.


- Boleh juga digunakan hanya dengan meletakkan pada jerawat anda sahaja.


BERAT


5 Gram

HARGA


RM 25.00 (Tidak termasuk pos)


MACAM MANA NAK ODER

Isi borang pesanan di bawah dengan lengkap. Saya akan semak pesanan dan bayaran anda, saya akan 'sms' konpom kepada anda, terus sy packingkan dan hantar kepada anda. Mudahkan???Penghantaran barangan dalam 1-3hari waktu bekerja.


Untuk mudah lagi, terus je 'sms' saya 0125310782

Terima Kasih.



TESTIMONI


Ziela - Bercham Ipoh - Petikan sms - 10 June 2011


Asslmkum aura. Sesuai Krim ni dgn kulit akak. jerawat dah kurang la. Sunburn akak pun kurang dgn gatal2 muka pas guna sabun serai wangi tu. Sepupu akak pun tegur perubahan muka akak. Akak rekemenkan produk ni dengan sepupu.



Shila - Arau Perlis. Petikan sms - 24 Julai 2011



Aura, tq jerawat yang teruk ritu dah makin kecut. parut pun kurang. muka akak pun dah tak berapa timbul jerawat sgt.



Kak Era - Jln Kuala Kedah. Petikan sms - 2 Ogos 2011



Akak guna krim ni dgn sabun serai wangi. ok lah, parut pun dah pudar. kak ucapkan selamat berpuasa pada aura sekeluarga.



Set Puteh Qaseh - Lebih Jimat





KRIM MUTIARA

SABUN SUSU BERAS

ROSE TONER



CUMA RM 65.00 TERMASUK POS LAJU (semenanjung saja)


MACAM MANA NAK ODER


Isi borang pesanan di bawah dengan lengkap. Saya akan semak pesanan dan bayaran anda, saya akan 'sms' konpom kepada anda, terus sy packingkan dan hantar kepada anda. Mudahkan???Penghantaran barangan dalam 1-3hari waktu bekerja.


Untuk mudah lagi, terus je 'sms' saya 0125310782.


Terima Kasih.


BORANG PESANAN AURA BIZ

JENIS BARANG 1 :
PILIHAN SET KECANTIKKAN JELITA ANDA? SET PUTEH QASEH
SET CERAH CINTA
SET PEARL
SET PUTEH CINTA
SET PUTEH SERAI
SET LENGKAP PUTEH JELITA
BIL :
JENIS BARANG 2 :
PILIHAN SET KECANTIKKAN JELITA ANDA? SET PUTEH QASEH
SET CERAH CINTA
SET PEARL
SET PUTEH CINTA
SET PUTEH SERAI
SET LENGKAP PUTEH JELITA
BIL :
JENIS BARANG 3
BIL:
NAMA :
EMAIL :
ALAMAT :
NO TEL :
BAYARAN MELALUI :
BUKTI PEMBAYARAN (Sila copy & paste d sini TARIKH, MASA, JUMLAH TRANSAKSI)

Put a website form like this on your site.

PENGHARGAAN

PENGHARGAAN