PENGUMUMAN


PELUANG NIAGA

PELUANG NIAGA

Tuesday, June 19, 2012

PROMOSI CCPP/SOY COLAGEN



PROMOSI 3 KOTAK TERMASUK POS KE SM CUMA RM55.00 SAHAJA.

Monday, June 11, 2012

KOPI MAK DARA



KOPI MAK DARA

Kopi Mak Dara adalah kopi yang berherba yang digabungkan melalui warisan sezaman dan teknologi sains nutrisi hasil dari rahsia hutan hujan yang semulajadi. Ramuan minuman herba yang inovatif ini memberikan kebaikan untuk luar tubuh dan dalam malah meningkatkan daya sistem tahan untuk tubuh .

Kopi pra-campuran 4 dalam 1 ini, mengandungi herba seperti kayu serapat dan direka untuk kesihatan dalaman wanita.

Kebaikan :
1> mencantikkan kulit (ramuan collagen)
2> melawaskan sistem pencernaan
3> mengenyangkan (sesuai utk diet)
4> memberi tenaga tambahan

KANDUNGAN
20 Sachet

HARGA
RM19.00/SEKOTAK (Tidak termasuk pos)
RM25.00/SEKOTAK (Termasuk pos SM + RM5 SS)
RM45.00 2KOTAK (Termasuk pos SM + RM5 SS)

MACAM MANA NAK ODER

Promosi set kecantikkan ini dengan harga berbaloi-baloi. Untuk pesanan anda boleh terus 'sms' saya. Selepas anda membuat pesanan dan bayaran, saya akan semak pesanan dan bayaran anda, saya akan 'sms' konpom kepada anda, terus sy packingkan dan hantar kepada anda. Mudahkan???

Penghantaran barangan dalam 1-3hari waktu bekerja.

Terima Kasih.

Sunday, June 10, 2012

CELAK ARAB - D'Herbs





CELAK ARAB

-Dijamin Pekat, Tahan Lama, Tidak Meleleh, Halal -

HARGA
RM15.90 (Termasuk pos)


Saturday, June 9, 2012

JUS DELIMA DARI TURKI - TERBARU


PATI DELIMA DARI TURKI

AMALKAN PATI KURMA NI UTK MEMUDAHKAN ANDA BERSALIN..
SATU SUDU DIMASUKKAN DALAM SUSU SETIAP HARI..
RASANYA SEDAP SEPERTI AIR SOYA GULA MERAH..

Alternatif utk ibu hamil yg mual/ morning sickness: pati delima Gulsan

*Pati delima ini merupakan pati delima yang di import direct dari Turki.

*Pati delima Gulsan ini merupakan ekstrak pekat buah delima dan dijamin 100% tulen dan tidak ditambah dengan apa-apa bahan sampingan.

*Pati delima ini sesuai diminum untuk seisi keluarga tak kira tua ataupun muda, sihat ataupun sakit.

*Pati ini juga sesuai diminum oleh ibu-ibu mengandung dan juga ibu yang menyusukan anak kerana ia mengandungi banyak khasiat dan termasuk dalam golongan makanan yang disunahkan untuk makan.

*Pati delima Gulsan ini mengandungi khasiat semulajadi untuk menjaga kesihatan tubuh badan secara
menyuluruh dan berupaya untuk mengawal dan merawat pelbagai jenis penyakit, Insyaallah.

Antara khasiat dan fungsi Pati Delima Gulsan :
* Untuk Ibu Mengandung:
* Menaikkan HB semasa mengandung.
* Mengatasi masalah morning sickness dan rasa berat badan.
* Menambah cantik dan gebu kulit anda dan baby anda, di samping membantu proses tumbesaran baby dalam kandungan.
* Meningkatkan kecergasan tubuh badan semasa hamil. Untuk Wanita dan Lelaki (mengembalikan 
   kehangatan malam pertama):
* Meningkatkan keupayaan libido (seksual).
* Mengetatkan rahim dan menyuburkan rahim.
* Meningkatkan pelinciran semulajadi, menjadikan hubungan intim lebih selesa dan mesra.
* Untuk Wanita memperelok dan melancarkan perjalanan haid.
* Menyingkirkan lemak dan kolestrol berlebihan dan melangsingkan badan.
* Membakar kalori dgn cepat, meningkatkan tenaga dan memulih keletihan.
* Memelihara kadar keseimbangan hormon semasa haid (mengelak kesakitan senggugut).
* Menegangkan payudara, membentuk perut dan punggung yg lebih kemas.
* Mencuci darah kotor, mencantikkan kulit muka dan badan dari dalam.
* Untuk Seisi Keluarga tak kira tua ataupun muda.
* Menurunkan tekanan darah tinggi / kolesterol tinggi.
* Mengeluarkan peluh / toksin.
* Melegakan sakit kepala.
* Menyihatkan fungsi jantung dan hati, melancarkan kerja2 mengepam darah utk keperluan sel2 badan.
* Menguatkan daya tahan tubuh utk melawan serangan penyakit.
* Melancarkan peredaran darah.
* Mengeluarkan angin dan asid dalam badan (mencegah penyakit gastrik dan kanser usus).
* Melancarkan proses penghadaman makanan, membersih usus dan mengeluarkan keracunan badan.
* Membakar kalori dgn cepat, meningkatkan tenaga dan memulih keletihan.
* Membuang asid urik dlm sendi utk meredakan penyakit gout.
* Menurunkan paras glukosa dlm darah, membantu pesakit kencing manis.
* Sesuai dijadikan sebagai ubat batuk kerana ia menghapuskan kahak, meredakan penyakit batuk.
* Mencegah berlakunya serangan angin ahmar bagi golongan warga tua
* Membantu mencerdaskan minda dan daya ingatan kanak-kanak dan pelajar sekolah.

KANDUNGAN
250ML

HARGA
RM30.00 TERMASUK KOS PENGHANTARAN SM +RM5 S

SABUN SPA



SABUN SPA
Sabun ini sesuai untuk orang yg suka lulur badan. Sabun Spa berfungsi seperti sabun lulur yg lain jugak. Berguna untuk menanggalkan sel-sel kulit mati, membuang kotoran dan debu, memberi nutrisi pada kulit, memperbaiki sirkulasi O2 dan peredaran darah, memudarkan kesan parut dan luka serta mencerahkan kulit juga menjaga kelembapan kulit, dapat menghilangkan bekas-bekas dan kesan jerawat serta flek - flek hitam pada celah peha, siku dan lutut. Antara kebaikkannya turut mencegah kanser kulit, sangat sesuai untuk kulit kering dan menjadikan warna kulit serata dan lembut serta badan harum.

BERAPA JENIS?
Asam Jawa Kunyit Lemon Pepaya Oren
Madu + Ginseng
Madu + Tembikai
Strawbery
Mineral
Lime
Mangosteen

HARGA RM 10/pcs (tidak termasuk pos)

TESTIMONI PENGGUNA

AIN SYAHIRAH - KELANTAN
Petikan sms 17.5.12 - 8.20 mlm
- Salam kak. Alhmadulillah lpas guna sabun spa yg sy bli hr tu flex2 hitam dah semakin berkurang. sy nak oder lagi.

Lina - ALOR SETAR
Petikan sms 10.5.12 - 10.20 mlm
- Kak, sabun spa yg kunyit dengan ginseng serba 2ketul ye. beli lebih sb mak mertua nak gak. Bguslah utk merawat gatai2 badan dengan bau peluh. mcm sy ni kerja berjemur plak hihihi



Friday, June 8, 2012

PROMOSI JUN 2012



SET PUTEH SERAI (SET BESAR)
- SABUN SERAI WANGI
- ROSE TONER
- KRIM SIANG 10G
- KRIM MALAM 10G


CUMA RM100.00 TERMASUK POS


MACAM MANA NAK ODER

Isi borang pesanan di bawah dengan lengkap. Saya akan semak pesanan dan bayaran anda, saya akan 'sms' konpom kepada anda, terus sy packingkan dan hantar kepada anda. Mudahkan??? Mudah & cepat sms 012-5310782.

Penghantaran barangan dalam 1-3hari waktu bekerja.

Terima Kasih.

BORANG PESANAN AURA BIZ

JENIS BARANG 1 :
PILIHAN SET KECANTIKKAN JELITA ANDA? SET PUTEH QASEH
SET CERAH CINTA
SET PEARL
SET PUTEH CINTA
SET PUTEH SERAI
SET LENGKAP PUTEH JELITA
BIL :
JENIS BARANG 2 :
PILIHAN SET KECANTIKKAN JELITA ANDA? SET PUTEH QASEH
SET CERAH CINTA
SET PEARL
SET PUTEH CINTA
SET PUTEH SERAI
SET LENGKAP PUTEH JELITA
BIL :
JENIS BARANG 3
BIL:
NAMA :
EMAIL :
ALAMAT :
NO TEL :
BAYARAN MELALUI :
BUKTI PEMBAYARAN (Sila copy & paste d sini TARIKH, MASA, JUMLAH TRANSAKSI)

Put a website form like this on your site.

PENGHARGAAN

PENGHARGAAN