PENGUMUMAN


PELUANG NIAGA

PELUANG NIAGA

Monday, December 27, 2010

Set Cerah Cinta


SABUN SUSU BERAS + KRIM SUSU BERAS


CUMA RM 40.OO/per set (Termasuk Pos Laju - Semenanjung Only)


Cepat-cepat sebelum ia berakhir dan rasailah keberkesanannya & kecerahan semulajadi...


BB CREAM KOREA


BERAT
60 gram/seunit

HARGA
RM 30.00 ( termasuk kos penghantaran)

MACAM MANA NAK ODER


Isi borang pesanan di bawah dengan lengkap. Saya akan semak pesanan dan bayaran anda, saya akan 'sms' konpom kepada anda, terus sy packingkan dan hantar kepada anda. Mudahkan??? Penghantaran barangan dalam 1-3hari waktu bekerja.

Terima Kasih.

Krim Susu Beras dari Jelita



KRIM SUSU BERAS


- Berbau harum susu beras.


- Bertindak memutih & menghaluskan kulit wajah anda.


- Penggunaan 2x sehari untuk kesan yang terbaik. Menggebukan kulit secara semulajadi tanpa pengelupasan.


- Ia sesuai dipakai bersama sabun susu beras.


- Sesuai untuk semua kulit, lelaki & wanita.


BERAT


15 gram


HARGA


RM 25.00 (tanpa kos penghantaran)


MACAM MANA NAK ODER


Isi borang pesanan di bawah dengan lengkap. Saya akan semak pesanan dan bayaran anda, saya akan 'sms' konpom kepada anda, terus sy packingkan dan hantar kepada anda. Mudahkan???Penghantaran barangan dalam 1-3hari waktu bekerja.


Terima Kasih.

Terbaru 2011/Siri 2





SABUN SPA

Sabun ini sesuai untuk orang yg suka lulur badan. Sabun Spa berfungsi seperti sabun lulur yg lain jugak. Berguna untuk menanggalkan sel-sel kulit mati, membuang kotoran dan debu, memberi nutrisi pada kulit, memperbaiki sirkulasi O2 dan peredaran darah, memudarkan kesan parut dan luka serta mencerahkan kulit juga menjaga kelembapan kulit, dapat menghilangkan bekas-bekas dan kesan jerawat serta flek - flek hitam pada celah peha, siku dan lutut. Antara kebaikkannya turut mencegah kanser kulit, sangat sesuai untuk kulit kering dan menjadikan warna kulit serata dan lembut serta badan harum.

BERAPA JENIS? Asam Jawa Kunyit Lemon Pepaya Oren

Madu + Ginseng

Madu + Tembikai

Strawbery

Mineral

Lime

Mangosteen


HARGA RM 10/pcs (tidak termasuk pos)



SCRUB KOPI BERSAMA EKSTRAK MUTIARA

- Scrub yang mempunyai eskrak mutiara utk pemutihan semulajadi.

- Menanggalkan sel-sel kulit mati pada wajah & badan.

- Berbau harum dan juga menangalkan bau badan.

- Penggunaan berterusan akan menampakkan kesan perbezaan.


HARGA


RM 15.00/Perbotol (tanpa kos penghantaran)



MACAM MANA NAK ODER


Isi borang pesanan di bawah dengan lengkap. Saya akan semak pesanan dan bayaran anda, saya akan 'sms' konpom kepada anda, terus sy packingkan dan hantar kepada anda. Mudahkan???Penghantaran barangan dalam 1-3hari waktu bekerja.


Terima Kasih

Terbaru 2011/Siri 1




LOSYEN TANGAN DAN BADAN

- Dengan Vitamin E dan Kolagen

- Losyen ini tidak berminyak dan meresap ke kulit

- Harum dan suci untuk pakai solat

- Melembapkan kulit anda supaya ia tidak kering wpun anda berada di

dalam bilik berhawa dingin dan panas



BERAT


200gram/perbotol



HARGA


RM 15.00/Perbotol (tidak termasuk penghantaran)





FACIAL SCRUB DENGAN EKSTRAK APRICOT - Boleh di gunakan untuk facial badan dan muka.

- Kaya dengan ekstrak apricot yang menghilangkan bau badan.

- Facial skrub ini juga memutihkan kulit anda secara semulajadi.


CARA GUNA


- Basahkan muka/badan, facial kan seluruh badan dan muka anda. Boleh juga di gosok bersama span. Kemudian biarkan sekejap dan bilas hingga bersih.



BERAT

200gram/perbotol


HARGA


RM 20.00/Perbotol (tidak termasuk penghantaran)


MACAM MANA NAK ODER


Isi borang pesanan di bawah dengan lengkap. Saya akan semak pesanan dan bayaran anda, saya akan 'sms' konpom kepada anda, terus sy packingkan dan hantar kepada anda. Mudahkan???Penghantaran barangan dalam 1-3hari waktu bekerja.


Terima Kasih

Friday, December 3, 2010

KRIM MUTIARA JELITA

KRIM MUTIARA


Krim ini mengandungi 'snowlotus cream', vitamin E serta ekstrak mutiara.




KELEBIHANNYA


1 - Pemutihan muka.


2 - Menanggalkan jeragat dan bintik-bintik hitam serta parut di sekeliling muka.


3 - Melembutkan kulit muka anda.


4 - Dengan penggunaan krim ini, ia secara langsung memberi treatment kpd kulit wajah anda.


5 - Boleh digunakan sebagai bedak alas juga.




CARA PENGGUNAANNYA




Cuci muka dengan SABUN SUSU BERAS (untuk hasil yang terbaik), urut perlahan-lahan muka, biarkan selama 3minit, kemudian bilas muka anda dengan air yang bersih. Sapukan perlahan-lahan Krim Mutiara pada wajah anda. Ia akan meresap masuk ke kulit wajah. Pada siang hari sebelum memakai alat solek, Krim Mutiara juga boleh dijadikan sebagai bedak alas kerana perlindungan UV.




Pada waktu malam, ulangi lagi dengan cuci muka dan pemaikaian krim mutiara. Penggunaannya yang berterusan tidak akan memberi kesan kepada kulit kerana ianya di aplikasikan untuk menjaga kelembapan semulajadi bagi memastikan kulit sentiasa lembut dan muda. Teruskan penggunaannya sehingga jeragat, jerwat, bintik-bintik hitam ataupun parut kulit muka hilang. InsyaAllah akan memberi kesan yang terbaik.




HARGA


RM 36/Pcs (termasuk penghantaran bagi semenanjung)




MACAM MANA NAK ODER

Isi borang pesanan di bawah dengan lengkap. Saya akan semak pesanan dan bayaran anda, saya akan 'sms' konpom kepada anda, terus sy packingkan dan hantar kepada anda. Mudahkan???


Penghantaran barangan dalam 1-3hari waktu bekerja.

Terima Kasih.

Monday, October 18, 2010

Ambar Kasturi Cenderahati



Anda tercari-cari cenderehati untuk majlis perkahwinan anda???




AMBAR KASTURI CENDERAHATI pilihan yang tepat untuk majlis anda,


menarik, wangi dan harga yang berpatutan.



Ada 9 wangian untuk pilihan anda


1 lavender


2 rose


3 pomelo


4 white gold


5 lullaby


6 potpuri


7 green apple


8 serai wangi


9 vanilla


10 strawberi


11 green tea


12 white flower



Bagaimana nak oder???


Anda boleh buat permintaan mengikut tema majlis anda. Oder sekurang-kurangnya sebulan dari majlis boleh hubungi 0125310782 untuk maklumat lanjut.



Harga???


2 biji ambar - RM 1.30 (minimum 100pcs)



3 biji ambar - RM 1.80 (minimum 100pcs)


2 biji ambar - RM 1.00 (minimum 300pcs)

3 biji ambar - RM 1.50 (minimum 300pcs)






Setiap pesanan boleh di runding lagi , terus hubungi saya 012-5310782 Nora

Monday, October 11, 2010

Krim Siang - SPF 40



KRIM SIANG DARI JELITA


- Krim ini mengandungi SPF 40.

- Tekstur krim yg halus & wangi.

- Seratakan warna di wajah.

- Sesuai untuk semua kulit - Sbgai alas bedak yg boleh menggebukan kulit.


HARGA


RM 19.90 (Tidak termasuk pos)


+ RM 6 pos laju = RM 25.90 - 10% = RM 23 saja (termasuk pos)


PROMOSI BERAKHIR 31 DEC 2010


MACAM MANA NAK ODER

Isi borang pesanan di bawah dengan lengkap. Saya akan semak pesanan dan bayaran anda, saya akan 'sms' konpom kepada anda, terus sy packingkan dan hantar kepada anda. Mudahkan???Penghantaran barangan dalam 1-3hari waktu bekerja.


Terima Kasih




Testimoni Pelanggan Yang Telah Menggunakan Krim Siang dari Jelita


Kak Jamaliah - Pendang, Kedah Bestlah akak pakai krim ni. lembut je dengan serata & tahan lama.


Kak Zah - Jln Stadium Akak syok la guna krim ni. halus ja. kak dah promot kt kawan-kawan bila ada yang tanya krim apa kak guna.


Kiriman SMS Atie - Arau Aura, atie tak pernah guna day cream yg mcm ni halus dan kemas. make up pun tahan lama sampai petang.


Monday, August 2, 2010

Garam Mandian Susu Beras dari Jelita



GARAM MANDIAN SUSU BERAS DARI JELITA




KELEBIHAN MENGGUNAKANNYA



- membersih & menanggalkan kotoran dan daki di badan.



- wangian asli dari susu beras.


- boleh mencerahkan kulit badan.


- menghilangkan bau badan.


- sesuai untuk seisi keluarga.









HARGA








RM 30.00 (Termasuk Pos Laju - Semenanjung Only)


BERAT


350Gram


MACAM MANA NAK ODER


Isi borang pesanan di bawah dengan lengkap. Saya akan semak pesanan dan bayaran anda, saya akan 'sms' konpom kepada anda, terus sy packingkan dan hantar kepada anda. Mudahkan???Penghantaran barangan dalam 1-3hari waktu bekerja.


Terima Kasih




Monday, July 5, 2010

Ambar Kasturi Aromaterapi dari Jelita



Salam... 1 lg keluaran KASTURI AROMATERAPI...


Harga

50gram RM 9.90 (tidak termasuk pos)
+ RM 6.00 = RM 15.90 : ANDA CUMA BAYAR RM 15.00 ( Semenanjung Only)

Cara Menggunakan

Samada dibakar atau disimpan di dalam kereta, almari dan sebagainya. Jika hendak dibakar, nyalakan api di hujung kon dan padamkan api setelah ianya membara. Bara tersebut akan mengeluarkan asap yang berbau harum.
Setiap kon mengambil masa kira-kira 15 - 20 minit. Haruman yang dikeluarkan oleh kon walaupun sudah terpadam baranya, mampu bertahan selama sehari.
Ia amat sesuai digunakan di dalam bilik tidur, ruang tamu atau tandas bagi menyegarkan udara dan menghidupkan suasana.

PERHATIAN : Untuk kesan lebih baik dan haruman kekal lebih lama, simpan dalam suhu bilik, elak cuaca panas. Asap dari bara kon tidak memedihkan mata tetapi dinasihatkan supaya diletak dipenjuru ruang dan ditempat yang selamat. Letak kon yang membara di atas piring atau bahan tahan bakar.


Saturday, April 3, 2010

SEMERBAK, JOM SEMERBAKKAN DUIT POKET ANDA




Inginkan Pendapatan Tambahan? Kini, Anda Berpeluang Menjadi Pengedar Minyak Wangi Haruman Semerbak – TANPA Alkohol, Tahan Lama dan Lebih Ekonomi Dengan Keuntungan 36% Lebih Tinggi Daripada Biasa!


KLIK SINI UTK MENGETAHUI LEBIH LANJUT




Friday, April 2, 2010

Testimoni Jelita Beauty Soap






Testimoni dari pengguna Tok Keling, Alor Setar, Kedah


Kiriman SMS 10.22mlm, 31.3.10

Tq aura. mmg nmpk r kesan dia sampai 2 3 org tegur, sabun tu kak potong bt tester kt cstmer, dah ada yg oder nak sabun buatan aura ni .


Testimoni dari pengguna Taman Berjaya, Alor Setar, Kedah


Kiriman SMS 5.11ptg, 31.3.10

Aura, kak nk ambik sabun manjakani degan serai wangi. Kulit muka akak mmg nmpak kesan perubahan yg baik pas guna sabun serai wangi.


Testimoni dari pengguna M.Rapeah, Alor Setar, Kedah

Kiriman SMS 8.15mlm, 11.5.10 Aura, nnt hntar serai wangi & susu beras kt m.cik,. tak lengkap kalo cuci muka tak guna sabun jelita ni. kulit m.cik pun makin dak o.k. tq kenalkn sabun ni

Friday, March 19, 2010

Jelita Beauty Soap








SABUN KOSMETIK

Sabun buatan tangan sepenuhnya, 1 produk terbaru dari Aura Biz. Sabun yang tidak mempunyai bahan kimia terlarang, tidak memedihkan mata, tidak merosakkan kulit muka, amat sesuai untuk semua jenis kulit muka kerana sabun kosmetik ini lembut.



BERAPA JENIS?



1. SERAI WANGI


- Sesuai utk semua jenis kulit muka. Memberi kesegaran.


- Berumusan dengan bahan semulajadi untuk merawat & mengawal jerawat yang kronik akibat resdung.



- Sabun ini bertindak secara antiseptik & mampu membunuh bakteria.



- Sesuai juga untuk ‘sunburn’ dan jeragat.



- Mengawal kulit dari berminyak.



2. TEA TREE OIL (T3)



- Untuk kulit muka jenis berminyak. Dgn penggunaan sabun t3 ini, ia dpt mengawal & mengimbangkan kulit yg berminyak.



3. MANJAKANI



- Sesuai utk semua jenis kulit yg berjerawat, resdung & jeragat. Ia juga blh menghilangkan noda-noda hitam di muka dan celah peha.



4. SARI MAWAR plus T3



- Utk semua jenis kulit serta memberi keseimbangan php kulit wajah. Dgn t3 juga, ia akan mengimbangi kulit muka yang berminyak.
- Menaikkan seri wajah anda & kesegaran.



KUANTITI BERAT?


Seketul 50 Gram



HARGA


RM 20.00 Seketul (Termasuk Pos Laju - Semenanjung Only)


MACAM MANA NAK ODER



Isi borang pesanan di bawah dengan lengkap. Saya akan semak pesanan dan bayaran anda, saya akan 'sms' konpom kepada anda, terus sy packingkan dan hantar kepada anda. Mudahkan???


Penghantaran barangan dalam 1-3hari waktu bekerja.


Terima Kasih.



Sunday, February 28, 2010

Sabun Spa




SABUN SPA



Sabun ini sesuai untuk orang yg suka lulur badan. Sabun Spa berfungsi seperti sabun lulur yg lain jugak. Berguna untuk menanggalkan sel-sel kulit mati, membuang kotoran dan debu, memberi nutrisi pada kulit, memperbaiki sirkulasi O2 dan peredaran darah, memudarkan kesan parut dan luka serta mencerahkan kulit juga menjaga kelembapan kulit, dapat menghilangkan bekas-bekas dan kesan jerawat serta flek - flek hitam pada celah peha, siku dan lutut. Antara kebaikkannya turut mencegah kanser kulit, sangat sesuai untuk kulit kering dan menjadikan warna kulit serata dan lembut serta badan harum.



BERAPA JENIS?





Asam Jawa



Kunyit



Lemon



Pepaya



Oren


Strawbery




HARGA





RM 10/pcs (tidak termasuk pos)


Set Puteh Qaseh - JIMAT





SABUN SUSU BERAS + KRIM MUTIARA




CUMA RM 50.OO/per set


(Termasuk Pos Laju - Semenanjung Only)






Cepat-cepat sebelum ia berakhir dan


rasailah keberkesanannya


Krim Mutiara



KRIM MUTIARA



  • Krim ini mengandungi 'snowlotus cream', vitamin E serta ekstrak mutiara.


KELEBIHANNYA





1 - Pemutihan muka.



2 - Menanggalkan jeragat dan bintik-bintik hitam serta parut di sekeliling muka.



3 - Melembutkan kulit muka anda.



4 - Dengan penggunaan krim ini, ia secara langsung memberi treatment kpd kulit wajah anda.



5 - Boleh digunakan sebagai bedak alas juga.




CARA PENGGUNAANNYA





Cuci muka dengan SABUN SUSU BERAS (untuk hasil yang terbaik), urut perlahan-lahan muka, biarkan selama 3minit, kemudian bilas muka anda dengan air yang bersih.




Sapukan perlahan-lahan Krim Mutiara pada wajah anda. Ia akan meresap masuk ke kulit wajah. Pada siang hari sebelum memakai alat solek, Krim Mutiara juga boleh dijadikan sebagai bedak alas kerana perlindungan UV.




Pada waktu malam, ulangi lagi dengan cuci muka dan pemaikaian krim mutiara.




Penggunaannya yang berterusan tidak akan memberi kesan kepada kulit kerana ianya di aplikasikan untuk menjaga kelembapan semulajadi bagi memastikan kulit sentiasa lembut dan muda.




Teruskan penggunaannya sehingga jeragat, jerwat, bintik-bintik hitam ataupun parut kulit muka hilang. InsyaAllah akan memberi kesan yang terbaik.




HARGA




RM 29/Pcs (tidak termasuk penghantaran)


Cepat-cepat sebelum ia berakhir 10 / 11 /10 (10 nov 2010)




MACAM MANA NAK ODER



Isi borang pesanan di bawah dengan lengkap. Saya akan semak pesanan dan bayaran anda, saya akan 'sms' konpom kepada anda, terus sy packingkan dan hantar kepada anda. Mudahkan???




Penghantaran barangan dalam 1-3hari waktu bekerja.




Terima Kasih.


Friday, February 26, 2010

Sabun Susu Beras











SABUN SUSU BERAS




  • Ia mengandungi 100% dari bahan semulajadi dan di rumus khas dar susu beras yang asli.


KEBAIKKAN PENGGUNAAN



1 - Berkesan menanggalkan sel-sel kulit mati, parut-parut jerwat, jeragat & kulit berminyak.



2 - Memberikan kelembutan pada kulit wajah selain mencerahkan wajah tanpa pengelupasan.



3 - Menjadikan kulit anda tegang serta amat sesuai untuk orang yang mempunyai kulit sensitif.



4 - Amat sesuai digunakan orang yang mempunyai resdung kerana ia mempunyai bahan semula jadi.



5 - Sabun susu beras ini tidak mengandungi bahan yang merosakkan kulit anda.



6 - Boleh digunakan sebagai pencuci muka untuk menanggalkan make up pada kulit wajah.



7 - Boleh mengatasi masalah bau badan serta tidak melekit walaupun anda berpeluh.





HARGA





Pembelian seketul RM 20.00 (termasuk penghantaran)



Pembelian 3 ketul RM50.00 SAHAJA TERMASUK PENGHANTARAN


Pembelian 6 ketul RM90.00 SAHAJA TERMASUK PENGHANTARAN



Pembelian borong ( 3 dozen ke atas) RM HARGA BORONG D BERIKAN



(SMS SAYA 0125310782)



MACAM MANA NAK ODER?



Isi borang pesanan di bawah dengan lengkap. Saya akan semak pesanan dan bayaran anda, saya akan 'sms' konpom kepada anda, terus sy packingkan dan hantar kepada anda. Mudahkan?? Penghantaran barangan dalam 1-3hari waktu bekerja.



Terima Kasih.



BORANG PESANAN AURA BIZ

JENIS BARANG 1 :
PILIHAN SET KECANTIKKAN JELITA ANDA? SET PUTEH QASEH
SET CERAH CINTA
SET PEARL
SET PUTEH CINTA
SET PUTEH SERAI
SET LENGKAP PUTEH JELITA
BIL :
JENIS BARANG 2 :
PILIHAN SET KECANTIKKAN JELITA ANDA? SET PUTEH QASEH
SET CERAH CINTA
SET PEARL
SET PUTEH CINTA
SET PUTEH SERAI
SET LENGKAP PUTEH JELITA
BIL :
JENIS BARANG 3
BIL:
NAMA :
EMAIL :
ALAMAT :
NO TEL :
BAYARAN MELALUI :
BUKTI PEMBAYARAN (Sila copy & paste d sini TARIKH, MASA, JUMLAH TRANSAKSI)

Put a website form like this on your site.

PENGHARGAAN

PENGHARGAAN