PENGUMUMAN


PELUANG NIAGA

PELUANG NIAGA

Monday, October 11, 2010

Krim Siang - SPF 40



KRIM SIANG DARI JELITA


- Krim ini mengandungi SPF 40.

- Tekstur krim yg halus & wangi.

- Seratakan warna di wajah.

- Sesuai untuk semua kulit - Sbgai alas bedak yg boleh menggebukan kulit.


HARGA


RM 19.90 (Tidak termasuk pos)


+ RM 6 pos laju = RM 25.90 - 10% = RM 23 saja (termasuk pos)


PROMOSI BERAKHIR 31 DEC 2010


MACAM MANA NAK ODER

Isi borang pesanan di bawah dengan lengkap. Saya akan semak pesanan dan bayaran anda, saya akan 'sms' konpom kepada anda, terus sy packingkan dan hantar kepada anda. Mudahkan???Penghantaran barangan dalam 1-3hari waktu bekerja.


Terima Kasih




Testimoni Pelanggan Yang Telah Menggunakan Krim Siang dari Jelita


Kak Jamaliah - Pendang, Kedah Bestlah akak pakai krim ni. lembut je dengan serata & tahan lama.


Kak Zah - Jln Stadium Akak syok la guna krim ni. halus ja. kak dah promot kt kawan-kawan bila ada yang tanya krim apa kak guna.


Kiriman SMS Atie - Arau Aura, atie tak pernah guna day cream yg mcm ni halus dan kemas. make up pun tahan lama sampai petang.


BORANG PESANAN AURA BIZ

JENIS BARANG 1 :
PILIHAN SET KECANTIKKAN JELITA ANDA? SET PUTEH QASEH
SET CERAH CINTA
SET PEARL
SET PUTEH CINTA
SET PUTEH SERAI
SET LENGKAP PUTEH JELITA
BIL :
JENIS BARANG 2 :
PILIHAN SET KECANTIKKAN JELITA ANDA? SET PUTEH QASEH
SET CERAH CINTA
SET PEARL
SET PUTEH CINTA
SET PUTEH SERAI
SET LENGKAP PUTEH JELITA
BIL :
JENIS BARANG 3
BIL:
NAMA :
EMAIL :
ALAMAT :
NO TEL :
BAYARAN MELALUI :
BUKTI PEMBAYARAN (Sila copy & paste d sini TARIKH, MASA, JUMLAH TRANSAKSI)

Put a website form like this on your site.

PENGHARGAAN

PENGHARGAAN