PENGUMUMAN


PELUANG NIAGA

PELUANG NIAGA

Sunday, December 4, 2011

Jualan 2012



























SETIAP HARGA PRODUK-PRODUK DI ATAS


TIDAK TERMASUK KOS PENGHANTARAN


KECUALI PRODUK SET D'HERBS JELITA.

KOS PENGHANTARAN RM 7.00 SM / RM 10.00 SS



MACAM MANA NAK ODER




Anda boleh terus sms 0125310782 kepada saya @ email bizaura@yahoo.com dan nyatakan produk yang anda hendak. Saya akan semak pesanan dan bayaran anda, saya akan 'sms' konpom kepada anda, terus sy packingkan dan hantar kepada anda. Mudahkan???Penghantaran barangan dalam 1-3hari waktu bekerja.


TERBARU - SERUM KOLAGEN (PENCERAHAN)


SERUM KOLAGEN (PENCERAHAN)



- Serum ini membantu melembabkan kulit wajah anda dari pigmentasi & kulit kering kerana ia mengandungi vitamin E.


- Menutup kecelaan & menghilangkan parut serta mencerahkan kulit wajah anda.


- Gabungan kolagen dengan sari mawar serta Vitamin E, ia bukan saja mencerah tapi juga memperbaiki struktur kulit kering.


CARA KEGUNAAN


Sekali picitkan serum kolagen, sapukan pada wajah dan meresap masuk ke dalam kulit. Ia tidak melekit dan sesuai di pakai setiap hari. Selepas pakai serum kolagen, anda boleh memakai krim siang atau bedak seperti biasa.


BERAT


20 ML


HARGA


RM 30.00 SM (termasuk kos penghantaran pos laju)


RM 35.00 SS (termasuk kos penghantaran pos laju)



MACAM MANA NAK ODER


Isi borang pesanan di bawah dengan lengkap. Saya akan semak pesanan dan bayaran anda, saya akan 'sms' konpom kepada anda, terus sy packingkan dan hantar kepada anda. Mudahkan???


Penghantaran barangan dalam 1-3hari waktu bekerja.


Untuk mudah lagi, terus je 'sms' saya 0125310782


Terima Kasih.


Tuesday, November 29, 2011

Testimoni Pengguna



Salam...
Ini adalah testimoni sebenar pengguna kosmetik. Tiada sebarang unsur editing pada gambar tersebut.
Menggunakan SABUN SERAI WANGI DAN KRIM MUTIARA.
Wassalam...

Friday, October 28, 2011

Rose Toner









ROSE TONER
- Melembabkan kulit wajah anda sebelum memakai krim.
- Membuatkan wajah anda terasa segar.


HARGA
* Harga tertera tidak termasuk pos penghantaran

TESTIMONI

Azura, Permatang Pauh

"best pakai toner ni. muka zura rasa lembab dan segar. ada kwn2 tanya apa yg zura pakai sampai muka nampak fresh je"

 Ieda, Arau perlis

"aura, tq sb kenalkan toner ni. muka ieda dah kurang masalah berbanding dulu ieda pakai toner jenama xxxxxx. toner rose ni dah la wangi, segar je mcm pakai bunga rose"


MACAM MANA NAK ODER

Isi borang pesanan di bawah dengan lengkap. Saya akan semak pesanan dan bayaran anda, saya akan 'sms' konpom kepada anda, terus sy packingkan dan hantar kepada anda. Mudahkan???
Penghantaran barangan dalam 1-3hari waktu bekerja.

Terima Kasih.

TERBARU - Update 10Gram













Salam...

Terkini dan ekslusif menanti pelanggan JELITA KOSMETIK...

Peningkatan yang mewah tapi masih pada harga yang berpatutan & mampu di miliki oleh semua golongan ke arah revolusi kecantikkan semulajadi.


JELITA KOSMETIK adalah satu produk yang menerajui REVOLUSI TANPA BAHAN KIMIA, BEBAS ALKOHOL & TIADA KESAN SAMPINGAN. DI JAMIN SELAMAT. INSYAALLAH...

Friday, October 14, 2011

TESTIMONI




SELEPAS


Kesan jeragat di tulang pipi tersebut hilang dan kulit wajah nampak sekata. Selain itu, wajah juga kurang berminyak dan masalah alahan resdung juga berkurangan.












PENGGUNA - KAK MILAH

SEBELUM


MASALAH - Muka sunburn dan di bahagian pipi makin menampakkan jeragat.
Warna kulit wajah tidak sekata.


MENGGUNAKAN


SABUN SERAI WANGI JELITA

KRIM MUTIARA JELITA


Tuesday, October 11, 2011

PROMOSI RM89




HAI PROMOSI KEMBALI LAGI....


3 BARANGAN DGN HARGA RM 89.00 SAHAJA TERMASUK KOS PENGHANTARAN.


CUMA BAYAR RM 89.00 KEMUDIAN SMS 0125310782 DAN BERITAHU PROMOSI RM89.00 BESERTA ALAMAT DAN MASA/TARIKH TRANSAKSI BAYARAN ANDA. KEMUDIAN SAYA AKAN POSKAN.


MUDAHKAN....

Testimoni Pengguna

TESTIMONI 1 DARI EMAIL

FROM:
Qistina Qaisara

TO:
bizaura@yahoo.com

Message flagged
Monday, October 3, 2011 2:23 PM

crochetqq87@yahoo.com;


salam..aura this is my simple komen bot ur nice product k :)
saye try produk aurabiz sabun kolagen & serum kolagen tuk hilangkan bekas jerawat yg halus kat pipi saye, sy terase kulit muka saye lembut lepas 2 weeks saye pakai.. than my sister tegur yg kulit muka saye nampak bersih. than my uncle kebetulan datang beraye rumah saye pon tegor yang wajah saye nampak semakin "sweet" :)
ape yg best nye lepas 3 weeks saye perasan bekas2 jerawat yg halus tu makin hilang & saye bg mak saye try sbb kulit muka mak saye tbe2 kering & mngelupas... alhamdulillah serasi and makin ok... saye tak letak gamba kat testimoni tapi kalo ade ape2 pertanyaan tentang keberkesanan produk ni, bole contact saye 0127215587. tq :)


TESTIMONI 2 DARI SMS


KAK LINDA 11.10.2011

15.31


Salam nora. sabun serai wangi tu akak nak lg sbb ok la akak pakai.

TESTIMONI 3 DARI SMS


YUHANIS 8.10.2011


13.48


Aslmkum aura, kulit akak dah tak mengelupas dan makin seratalah lepas akak guna serum emas dan sabun tu. suami akak pun tegur muka akak tak kering sngt dah. tu yang akak rasa perubahan sb suami pun nmpk perubahannya.


TESTIMONI 4 DARI EMAIL


FROM:
cupin717



Tuesday, August 2, 2011 11:13 PM


igt nk tesT serum emas tu tapi sbb da biasa pakai krim mutiara tu... cam da serasi da.... sblum ni gune produk XXXXXXXXXX... pastu google2 jumpe produk bizaura ni tu yg try tes... tup2.. ok.. tu yg continue pkai..


Thursday, September 15, 2011

TESTIMONI Pengguna Jelita




SEBELUM PENGGUNAAN





SELEPAS PENGGUNAAN


TESTIMONI


Kak Hapifah - Changlun, Kedah

Dulu kulit muka saya berminyak dan kusam. mula nak jadi jeragat. tapi bila d perkenalkan dengan SERUM EMAS DAN SABUN SERAI WANGI keluaran JELITA, perubahan mula menampakkan hasil. SERUM EMAS yang meresap ke dalam kulit wajah dan menganjalkan wajah saya. Dengan kesejukkan dan kelebihan aloevera, menambahkan keserian wajah. SABUN SERAI WANGI pulak mengurangkan getal-gatal muka akibat resdung dan memudarkan jeragat saya. Anda perlu cuba sebab produk muslim yang terbukti tanpa alkohol, harga berpatutan dan komestik muslimah yang menepati keperluan kita sebagai wanita.


Sunday, September 11, 2011

PROMOSI RM100.00







SABUN SELULIT 3 KETUL




SABUN PAYUDA 3 KETUL




PROMOSI KEMBALI LAGI


SEMUA INI HANYA RM 100.00 bagi SM / SS RM105.00


TERMASUK POS

APA TUNGGU LAGI JOM ODER SEKRG


CUMA BAYAR RM 100.00 KEMUDIAN SMS 0125310782 DAN BERITAHU PROMOSI RM100.00 BESERTA ALAMAT DAN MASA/TARIKH TRANSAKSI BAYARAN ANDA. KEMUDIAN SAYA AKAN POSKAN.


MUDAHKAN.......

Tuesday, August 23, 2011

BB WONDER COMPACT










BB WONDER COMPACT



BB wonder compact yang datang dalam natural color sesuai untuk semua jenis kulit. Hanya sikit sapuan bb wonder compact ni di wajah, warna ia sekata.



HARGA


RM 40.00 SM (termasuk kos penghantaran)


RM45.00 SS (termasuk kos penghantaran)


* PERCUMA SEKETUL SABUN SUSU BERAS (selagi masih ada stok)


MACAM MANA NAK ODER



Isi borang pesanan di bawah dengan lengkap. Saya akan semak pesanan dan bayaran anda, saya akan 'sms' konpom kepada anda, terus sy packingkan dan hantar kepada anda. Mudahkan???
Penghantaran barangan dalam 1-3hari waktu bekerja.


Untuk mudah lagi, terus je 'sms' saya 0125310782




Terima Kasih.


Thursday, August 18, 2011

TESTIMONI Pengguna





PENGGUNA 1 - ANI


MASALAH - Kulit berjerawat dengan teruk & berminyak.

Mempunyai kesan parut yang sukar hilang.

Liang roma terbuka & mengalami alahan resdung




PENGGUNA 2 - KAK MILAH


MASALAH - Muka sunburn dan di bahagian pipi makin menampakkan jeragat.

Warna kulit wajah tidak sekata.



PENGGUNA 3 - KAK ERA

MASALAH - Muka mengalami alaham tidak sekata.

Jerawat yang naik meninggalkan kesan parut pada wajah.

Alahan resdung yang kuat pada bahagian hidung & sekitar muka.





Krim Pemutihan 2 Dalam 1














KRIM PEMUTIHAN 2 DALAM 1




Krim ini sangat sesuai untuk anda yang mengalami flex-flex hitam di celah peha & ketiak. Dengan penggunaan yang teratur, sehari 2kali lepas mandi @ sebelum tidur. Anda akan dpt lihat kesannya dalam masa 7hari saja. Krim ini berbau harum dan tidak merosakkan kulit di bahagian sensitif anda.

BERAT



80 Gram


HARGA


RM 25.00 SM (termasuk kos penghantaran)


RM 28.00 SS (termasuk kos penghantaran)


MACAM MANA NAK ODER


Isi borang pesanan di bawah dengan lengkap. Saya akan semak pesanan dan bayaran anda, saya akan 'sms' konpom kepada anda, terus sy packingkan dan hantar kepada anda. Mudahkan???Penghantaran barangan dalam 1-3hari waktu bekerja.


Untuk mudah lagi, terus je 'sms' saya 0125310782


Terima Kasih.

Friday, August 12, 2011

Peningkatan baru










Salam...


Akhirnya tercapai juga hasrat aura untuk hasilkan stiker penuh untuk SABUN KECANTIKKAN JELITA yang aura usahakan selama ini. Sebelum siapkan stiker, aura terlebih dulu siapkan untuk mendapatkan kelulusan bagi sabun aura. Kini alhamdulillah SABUN KECANTIKKAN JELITA telah mendapat sijil bagi ujian makmal dan TERBUKTI SABUN KECANTIKKAN JELITA tidak mengandungi bahan-bahan kimia membahaya dan alkohol.


No Kelulusan KBIO AAS0030/11


Ingat bukan SABUN KECANTIKKAN JELITA saja mempunyai sijil KBIO tetapi Krim Siang dan Krim Malam Jelita juga mempunyai kelulusan dari KBIO.


Kini SABUN KECANTIKKAN JELITA mampu menjadi "REVOLUSI KECANTIKKAN & KEJELITAAN BERSAMA JELITA"


Wassalam...

Sabun Mawar - Terbaru









SABUN MAWAR DARI JELITA

Sabun ini mengandungi pati air mawar yang berfungsi menyegarkan, melembapkan dan mengimbangi pH kulit wajah anda dari kusam dan tidak bermaya. Selain itu ia juga mencerahkan wajah anda. Mengandungi alovera yang mengejukkan dan baik untuk kulit wanita.


BERAT


50 Gram


HARGA


RM 18.00 SM (termasuk kos penghantaran)

RM 20.00 SS (termasuk kos penghantaran)


MACAM MANA NAK ODER



Isi borang pesanan di bawah dengan lengkap. Saya akan semak pesanan dan bayaran anda, saya akan 'sms' konpom kepada anda, terus sy packingkan dan hantar kepada anda. Mudahkan???Penghantaran barangan dalam 1-3hari waktu bekerja.


Untuk mudah lagi, terus je 'sms' saya 0125310782


Terima Kasih.

BORANG PESANAN AURA BIZ

JENIS BARANG 1 :
PILIHAN SET KECANTIKKAN JELITA ANDA? SET PUTEH QASEH
SET CERAH CINTA
SET PEARL
SET PUTEH CINTA
SET PUTEH SERAI
SET LENGKAP PUTEH JELITA
BIL :
JENIS BARANG 2 :
PILIHAN SET KECANTIKKAN JELITA ANDA? SET PUTEH QASEH
SET CERAH CINTA
SET PEARL
SET PUTEH CINTA
SET PUTEH SERAI
SET LENGKAP PUTEH JELITA
BIL :
JENIS BARANG 3
BIL:
NAMA :
EMAIL :
ALAMAT :
NO TEL :
BAYARAN MELALUI :
BUKTI PEMBAYARAN (Sila copy & paste d sini TARIKH, MASA, JUMLAH TRANSAKSI)

Put a website form like this on your site.

PENGHARGAAN

PENGHARGAAN