PENGUMUMAN


PELUANG NIAGA

PELUANG NIAGA

Saturday, July 2, 2011

Krim Kunyit + Kolagen dari Jelita





KRIM KUNYIT + KOLAGEN DARI JELITA


- Membantu mengecutkan jerawat degil dengan kesan yang cepat hanya beberapa penggunaan sahaja.


- Dengan ekstrak kolagen, ia merawat dan menghaluskan kulit wajah anda.


- Sesuai semua jenis kulit wajah yang bermasalah jerawat degil @ bernanah.


- Penggunaan krim ini hanya waktu malam sebelum anda tidur.


- Ia juga boleh digunakan bersama Krim Malam/Krim Mutiara Jelita.


- Boleh juga digunakan hanya dengan meletakkan pada jerawat anda sahaja.


BERAT


5 Gram

HARGA


RM 25.00 (Tidak termasuk pos)


MACAM MANA NAK ODER

Isi borang pesanan di bawah dengan lengkap. Saya akan semak pesanan dan bayaran anda, saya akan 'sms' konpom kepada anda, terus sy packingkan dan hantar kepada anda. Mudahkan???Penghantaran barangan dalam 1-3hari waktu bekerja.


Untuk mudah lagi, terus je 'sms' saya 0125310782

Terima Kasih.



TESTIMONI


Ziela - Bercham Ipoh - Petikan sms - 10 June 2011


Asslmkum aura. Sesuai Krim ni dgn kulit akak. jerawat dah kurang la. Sunburn akak pun kurang dgn gatal2 muka pas guna sabun serai wangi tu. Sepupu akak pun tegur perubahan muka akak. Akak rekemenkan produk ni dengan sepupu.



Shila - Arau Perlis. Petikan sms - 24 Julai 2011



Aura, tq jerawat yang teruk ritu dah makin kecut. parut pun kurang. muka akak pun dah tak berapa timbul jerawat sgt.



Kak Era - Jln Kuala Kedah. Petikan sms - 2 Ogos 2011



Akak guna krim ni dgn sabun serai wangi. ok lah, parut pun dah pudar. kak ucapkan selamat berpuasa pada aura sekeluarga.



BORANG PESANAN AURA BIZ

JENIS BARANG 1 :
PILIHAN SET KECANTIKKAN JELITA ANDA? SET PUTEH QASEH
SET CERAH CINTA
SET PEARL
SET PUTEH CINTA
SET PUTEH SERAI
SET LENGKAP PUTEH JELITA
BIL :
JENIS BARANG 2 :
PILIHAN SET KECANTIKKAN JELITA ANDA? SET PUTEH QASEH
SET CERAH CINTA
SET PEARL
SET PUTEH CINTA
SET PUTEH SERAI
SET LENGKAP PUTEH JELITA
BIL :
JENIS BARANG 3
BIL:
NAMA :
EMAIL :
ALAMAT :
NO TEL :
BAYARAN MELALUI :
BUKTI PEMBAYARAN (Sila copy & paste d sini TARIKH, MASA, JUMLAH TRANSAKSI)

Put a website form like this on your site.

PENGHARGAAN

PENGHARGAAN