PENGUMUMAN


PELUANG NIAGA

PELUANG NIAGA

Tuesday, July 30, 2013

TERBARU - K COLLY 12X STEMCELL






Fenomena KPOP menjadi2.. Dulu KPOP sekarang jom try KCOLLY
Kulit Cantik, Gebu, Cerah & Berseri seperti Awek Korea!

Perubahan seawal 3hari sahaja! Paling hot & Bakal MeleTOP dalam pasaran! Tak perlu shake2, 
Hanya letak dalam mulut & kemam shj..

KEHEBATAN YANG SEMAKIN DIRASAI ....!!! HEBAT SUNGGUH HEBAT !!

-----------|| TERBUKTI BERKESAN ||----------

Let's ALL DISCOVER The POWER of K-COLLY NOW!!

STOK BARU DI JANGKA SAMPAI MGGU NIE 1.5 Million !!!!
jangan lepaskan peluang anda untuk memiliki new stock K-COLLY 1.5 Million mg!!!..
Satu-satunya Supplement TERBAIK untuk kesihatan juga kecantikan luaran dan dalaman

RAMUAN TERDIRI DARI HYDROLIZED MARINE COLLAGEN , ASTAXANTHIN , COENZYME Q-10,
L-GLUTATHIONE BERRY PLUS , MULTIVITAMIN , PURE PEARL POWDER , HYALURONIC ACID , 12X STEM CELL
(Apple,Cranberry,Pomegranate,Tomato,Rossele,Cherry Acerolla,Snow Lotus,Raspberry,Peach)

✿ Membantu merawat masalah kulit seperti jerawat,jeragat,tona kulit tidak sekata.
✿ Khas untuk mencantikkan kulit dengan menghaluskan kulit,memutihkan kulit secara semulajadi,       menghaluskan kulit serta meningkatkan kelembapan kulit 10 X lebih cepat.
✿ Makanan tambahan terbaik untuk kulit kelihatan muda, sihat dan lebih cerah.
✿ Juga terbaik untuk merawat penglihatan, gigi, kuku ,sendi , otot dan rambut.
✿ Melawan radikal bebas serta antioksidan semulajadi.
✿ Menghindar dan mencegah dari penyakit kronik seperti Kanser, Alzheimer, Parkinson, Diabetic, Sakit Jantung dan lain-lain.

ANTARA KEHEBATAN K-COLLY SWEET 17 COLLAGEN 1,500,000MG

- Pencerahan kulit yang berkesan antara seawal 3 hari
- Membantu memulihkan kulit rosak, kusam, bermasalah
- Memulihkan kulit yg tidak anjal, kendur dan kering
- Menghilangkan kedutan kecil dan garis halus di tepi mata
- Mengurangkan masalah jeragat atau jerawat di muka
- Menghilangkan rekahan dan kedutan kulit selepas bersalin
- Memberikan tenaga sebenar yg cergas sepanjang hari
- Baik untuk ibu2 yg hamil atau menyusukan anak
- Mengurangkan masalah selulit, parut atau kesan kehitaman
- Mengurangkan kesakitan ketika haid / sengugut
- Menghilangkan kegelupasan di bahagian muka
- Memperbaiki struktur bahagian bibir yg kering dan merekah
- Meningkatkan imunisasi badan / cegah penyakit
- Mengurangkan kesan rekahan di bhgian tumit @ telapak kaki
- Mengecilkan pori2 kulit kesan drp kerosakan kulit
- Melambatkan proses penuaan sejajar dgn keanjalan kulit
- Sesuai untuk lelaki mahupun wanita/remaja
- Memberikan keyakinan diri apabila masalah kulit dapat diatasi

Kenapa anda mesti pilih K-COLLY SWEET 17 sebagai supplement tambahan anda??

● Jawapannya kerana K-COLLY SWEET 17 merupakan Produk NO.1 yang lengkap mengandungi semua keperluan tubuh badan anda untuk kesihatan dan juga kecantikan. 1001 khasiat dan kebaikan hanya dalam 1 botol K-COLLY SWEET 17.

● K-COLLY SWEET 17 bukan sahaja untuk kecantikan tetapi juga membantu memblok karbohidrat dan kalori yang berlebihan dari makanan harian anda.

● K-COLLY SWEET 17 memang membantu anda untuk menjaga kesihatan dan kecantikan kulit.

● K-COLLY SWEET 17 memang mudah di makan,tanpa perlu bancuh jika ingin cepat.cuma masukkan 1 sudu plastik serbuk kedalam mulut dan kemam.Hanya makan 1 sudu pagi sebelum sarapan dan sebelum tidur dan anda akan tampil segar dan menawan setiap hari.

Cuba kita tengok pasai pa ramai sangat pi beli K colly?

1) 13 stemsel. Stemsel dalam k colly ni ada 13 tau, maknanya ada 13 jenis buah, sebab tu lah uols makan ya allah manis sgt kan mcm gula2 kapas. no added sugar tau, cuma this one manis sebab buah,. sebab tu boleh cmpur dlm air kegemaran bila nk berbuka nanti. memang best.

2) Teknologi Korea. Hat ni xboleh tipu. terang2 kat botol dia tulisan korea, kenapa tak guna teknologi lain? sbb hanya teknologi korea ja yang boleh pecah2kan molekul jd kecik2 supaya senang deh diserap oleh badan kita. kalau xguna teknology korea. hangpa boleh agak dak berapa berat sebenar K COLLY? hehe, oleh sebab ada teknologi ni la kita jdkan sebagai concerntrated ingredients . Tgk, jenama lain pun byk yg guna teknologi korea.

3) HALAL. Mencari yang halal itu fardu kan? sebb tu k colly ni best walaupun dari korea.  Logo halal pun HALAL malaysia.

4) Lebih besar botolnya lebih tahan lama. Serious memang agak besar sedikit botolnya, dan oleh sebab kita amik secara kemam, hangpa rasa boleh tahan bapa lama 1 botol tu? weyyy lama tuuu .

5) ada aestaxin. hat ni memang kami xreti eja. hat ni ada dalam radiglow. apa fungsi dia? utk rawat kulit2 yang bersisik, yang berjerawat dan mcm2, dan dgn adanya aesxaxin ni, hangpa jgn risau kalau xsesuai dgn badan, sebab dia dimasukkan khas utk org2 yang berkulit "manja"


HARGA 

RM 169/Sebotol Termasuk Pos Laju SM
RM 179/Sebotol Termasuk Pos Laju SS

HARGA AURABIZ2U
RM130 TERMASUK POS SM / RM135 SS
FREE TANAKA 30G 1PCS

MACAM MANA NAK ODER

Untuk pesanan anda boleh terus 'sms' saya 012-5310782. Selepas anda membuat pesanan dan bayaran, saya akan semak pesanan dan bayaran anda, saya akan 'sms' konpom kepada anda, terus sy packingkan dan hantar kepada anda. Mudahkan???

Penghantaran barangan dalam 1-3hari waktu bekerja.

Terima Kasih.

BORANG PESANAN AURA BIZ

JENIS BARANG 1 :
PILIHAN SET KECANTIKKAN JELITA ANDA? SET PUTEH QASEH
SET CERAH CINTA
SET PEARL
SET PUTEH CINTA
SET PUTEH SERAI
SET LENGKAP PUTEH JELITA
BIL :
JENIS BARANG 2 :
PILIHAN SET KECANTIKKAN JELITA ANDA? SET PUTEH QASEH
SET CERAH CINTA
SET PEARL
SET PUTEH CINTA
SET PUTEH SERAI
SET LENGKAP PUTEH JELITA
BIL :
JENIS BARANG 3
BIL:
NAMA :
EMAIL :
ALAMAT :
NO TEL :
BAYARAN MELALUI :
BUKTI PEMBAYARAN (Sila copy & paste d sini TARIKH, MASA, JUMLAH TRANSAKSI)

Put a website form like this on your site.

PENGHARGAAN

PENGHARGAAN